Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Gitmeyeceğim Cennete

Gitmeyeceğim Cennete
 

Bin huri verseler bile,

Gitmeyeceğim cennete.

Torpil yapsalar nafile,

Gitmeyeceğim cennete.

*

Namaz kılmayacağım hiç.

Oruç tutmayacağım hiç.

Zekât vermeyeceğim hiç.

Gitmeyeceğim cennete.

*

Kader yoktur benim için.

Zulme duruş var o biçim.

Sizler beni bir yol geçin.

Gitmeyeceğim cennete.

*

Huzur olsa da orada

Beklemem ben hiç sırada.

Bana çıksa da kurada.

Gitmeyeceğim cennete.

*

Farzı sünneti dinlemem.

Haram değilse hiç yemem.

Beni tutup atın hemen.

Gitmeyeceğim cennete.

*

Dünyadaki hinlikleri.

İnsanlarda cinlikleri.

Gördüm ben cennetlikleri.

Gitmeyeceğim cennete.

*

Hilekâr çok doğru ne ki.

Beş eder on kere iki.

Giden gitsin bana ne ki.

Gitmeyeceğim cennete.

*

Suyu çıktı inanmanın.

Adı yok doğru olmanın.

Gerek yok saç baş yolmanın.

Gitmeyeceğim cennete.

*

ODABAŞI kötü zaman.

Karıştı hep sapla saman.

Yürekte olsa da iman.

Gitmeyeceğim cennete.

 

Şuayipodabaşı…

01.10.2014/Kepez

 

 

   

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..