Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '11

 
Kategori
Aile
 

Gittiğiniz yol yol mudur?

Gittiğiniz yol yol mudur?
 

GİDERKEN ARKANIZA BİRKEZ DAHA BAKIN.NELERİ TERK EDİYORSUNUZ


Yine aynı hikâye devam ediyor. Ailelerin dağılması, neden her zamanki gibi öteki kişiler. Merak ediyorum; acaba yuvayı yıktıktan sonra da mutlulukları devam ediyor mu? Artık kadın erkek ayrımı yapmadan genel olarak düşüncelerimi paylaşıyorum. Siz öteki kişiye koşanlar acaba öteki kişiye gösterdiğiniz ilgi ve alakayı evdekine de gösterdiniz de karşılık alamadığınız için mi ötekine koşuyorsunuz. Ünlü bir yazarımız öteki olmak zordur demiş; nesi zordur efendim öteki olmanın, bence gayet güzeldir ve de kolaydır. Çünkü evdekine gösterilmeyen ilgi alaka şefkati öteki topyekûn götürdüğü için kolaydır. Pohpohlanan şımartılan kendisidir. Karşılıklı flört ettikleri için aralarında dil sürçmesi olmuyordur. 

Yine diyeceksiniz ki aynı terane yakın çevremde gördüğüm manzaralar bunlar üzülüyorum. Ve öteki olmayı kabl edenlere de kızıyorum. Bile bile lades diyorsunuz. Hiç düşündünüz mü bu cicim aylarını evdeki ile de yaşamıştınız. Sonra ne oldu? Karı koca olunca ne değişti? Hiç bir şey değişmedi. Birbirinizle geçireceğiniz zaman çoğaldı. Ve bazı maymun iştahlılar bundan sıkılıp ötekilerini aramaya başladılar. Arayan bulur derler gerçekten doğru hele bizim toplumumuzda insanlarımız evlendikten sonrada özgür yaşamayı tercih ettikleri ve bulundukları ortam ötekilerini bulmayı kolaylaştırdığı için ötekini bulmakta zorlanmıyorlar. 

Öteki ile mutlu mesut yaşarken ötekinin varlığının ortaya çıkması yuvaların dağılmasına sebep oluyor. Dağılmayıp bir şekilde bir arada olmaya devam edenlerin ise önceki mutluluklarını yaşamaları zor oluyor. Çünkü arada her zaman öteki defterden silinmiş olsa bile bir zamanlar var olduğunun bilinmesi evdekinin huzurunu bozuyor. Ben şunu söylemek istiyorum; ötekine koşarken lütfen bir değil bin kez düşünün. Ötekiler size evdekinden farklı ne veriyor? Sevgimi, ilgimi alakamı hepsi karşılıklı olan duygulardır. Ondanda bu duygularınızı esirgerseniz inanın size evdekinden farklı davranmayacaktır. Kadın sevgi ister, ilgi ister eşinin kendisine zaman ayırmasını ister. Tabi bunları öteki de ister. Eğer her ikisini de yetecek kadar sevginiz ve şefkatiniz varsa ben ikisine de yeterim diyorsanız bildiğiniz yolda yürümeye devam edin. Bir gün yolun sonu gelir. Ve o yolda yalnız yürüyebilirsiniz. Sizi ötekisi bir başkası ile paylaşmakta sakınca görmeyebilir. Ama evdeki paylaşmayı sevmiyorsa size yolun açık olsun da diyedebilir. 

Ötekine koşmadan önce oturup bir kez daha düşünün derim. Çünkü öteki için fark etmez. Hayatında ha sen olmuşsun, ha bir başkası yoluna sensizde devam eder. Olan senin dağılan yuvana olur. Eee sanırım çocuklarında seninle gurur duymaz. Çünkü sen onlardan çalıp ötekine verdin, sana ne saygı duyar nede sevgi duyar. Ötekini kazanırsın ama birçok şeyini kaybedersin. Hepinize mutlu güzel yarınlar diliyorum. Sevgisiz kalmayın 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..