Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Gölgenin götürdüğü yere gidiyorum

Gölgenin götürdüğü yere gidiyorum
 

Fotoğraf: Esat Sönmez


I

Seni sevdiğimi anladığımda, bu dünyayı bir başka gördüm

Bak, martı kuşları varmış denizin üstünde

Balıkçılar balık tutarmış Galata Köprüsü'nde

Kadehler kalkarmış mehtaba karşı Sarıyer sahilinde

II

Dünya dönermiş, mevsimler değişir yağmur ıslatırmış

Yoksullar sokakta yatar kalkar çöplükten karın doyururmuş

Kırık kalpler sokağında sevgililer bir yerlerde buluşurmuş

Akşam olduğunda yalnız kalpler daha bir buruk olurmuş.

III

Yaz gelir ağaçlar çiçeklerden meyvelere dönermiş

Bütün canlılar yavrularını yeni dünyaya taşırmış

Arılar bal yaparmış, kelebekler günlük yaşarmış

Ay otuz, yıl üç yüz altmış beş günmüş

IV

Seni sevdiğimi anladığımda bu dünyayı bir başka gördüm

Yürek böyle daha bir hızlı çarparmış

İnsan yağmurda bile ıslandığını anlamazmış

Neden şimdi gece yarıları ağlıyorum diye sorarmış.

V

Seni sevdiğimi anladığımda vakit çok geçti ve mevsim sonbahardı

Oysa sen ilkbaharda açan ürkek bir çiçek gibiydin

İki mevsim arasında bile nice mevsimler varmış şimdi anladım

Seni sevdiğimi anladığımda ben ilk kez geçen zamana darıldım.

VI

Şimdi gidiyorum, gölgenin düştüğü yollara gidiyorum

Bir sevgilik yüreğimde sen olacaksın, gidiyorum

"Bitti mi ?" dersen ne fark eder şimdi bitmiş ya da bitmemiş

Gölgenin götürdüğü yere gidiyorum.

 
Toplam blog
: 278
: 3275
Kayıt tarihi
: 26.05.07
 
 

İstanbul'un Kadıköy ilçesinde doğdum. Bir daha da Kadıköy'den ayrılmadım. İstanbul Üniversitesi, Ede..