Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Gonca güllerin ışıltısında; toplandık, toplandık.

Her akşam tararım Milliyet Blog ana sayfasını ve yazılan blogları,

Uyku uyumadığım için geceleri! Rahat rahat tarama yapıyorum. Aslında, Mesut Selek Hoca’ya soracaktım. Unuttum. Bu uykusuzluk durumu hangi hastalığa karşı gelir ki acep?

Hemen hemen, birçoğunu okurum, hele arkadaşlarımın yazdıklarını kaçırmamaya özenirim ve paylaşırım. Bu da benim stilim ve yaşam felsefem. Her ne kadar garipsense de ben buyum, tanıdıkça alışacaksınız arkadaşlar. Sanal âlemin satır aralarında kalmaz isek.

Baktım ki, İzmir’de III. Geleneksel Anneler günü toplantısı var. Antalya, İstanbul, Ankara toplantı toplantı gezerken aman ihmal etmeyeyim İzmir’i.

Gerçi, Çarşıkafe’deki toplantıya da gitmiştim amma yeni olduğumdan ve de tanımadıklarından bilemediler beni.

Telefon ettim, Ada’dakilere, beklemeyin beni işler kalsın ertesi güne. Cumartesi günü toplantıya gideceğim diye.

Dile kolay 34 yıl oldu İzmir’e geleli, nerdeyse bir ömür. Tabii saymaz isek, her yaz geçirdiğim yaz tatillerini.

Her ne kadar, annem ve babam İzmir’li olsa da Ankara’lı olduğumu asla unutamam, geçen çocukluğumun ve gençlik günlerimin güzelliğini.

Derken! Derinmavi’ye söz verdiğim gibi, koşa koşa gittim Bahçe Kafe’ye.

Yemyeşil bir bahçe, rengârenk bahar çiçekleri ve gonca güller arasında toplandık, toplandık.

Tanışma faslı, sıcacık bir sohbet, şahane arkadaşlık ortamı ve fikir paylaşımı, bundan alası can sağlığı.

Derinmavi(Ufuk Hanım), Aynur Ağır ve daha önceden de tanıdığım Pınar Zora ve kızı Ebruş, saatler geçti gitti.

Ben konuştum(çoğunlukla), arkadaşlar dinledi.

Arkadaşlarım konuştu, ben dinledim.

Aynur’la aldık sazı elimize; yeşillikler içerisinde, kişisel gelişim olumlamalar. Aman! Siz de yapın ne olur arkadaşlar!

Yok! İkna olmadılar!

Olsun! Ben yine de devam olumlama yapmaya.

Kararlaştırdık, tekrar buluşmaya.

Bu kez, Güzelyalı’da kahvaltılı toplantıya.

Aldığım son duyuma göre; Haziran’da bir toplantı daha var imiş İzmir’de. Dilerim nasip olur gitmeye.

Şimdi yolcuyum! Gidiyorum, 2. kez İstanbul’da Yıldız Parkında Çarmıkçı Köşk’ündeki kahvaltılı toplantıya (Lay lay lom yapmaya), ’’ Melekler Yüreğinizden Öpsün’’ Sabiha Rana, sakın gelmeyi unutmayın oraya.

Hayal dünyamın içerisinde gerçekleştirmeye çalıştığım somut olaylar bunlar, sanal âlemde birlikte yazdığım, portalı paylaştığım, tanıdığıma mutlu olduğum, tanıyacağım ve tanımadığım tüm arkadaşlar.

İyi ki varsınız.

Sevgim, sevgilerinize karşılık gelsin, dost selamlarım hepinize.

Ayşen Arslangiray Kura

11.5.2011/ Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..