Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Gönlüme çizdim seni

Gönlüme çizdim seni
 

gönlüme çizdim seni


Sen benim aşkım, kara sevdamsın,

Gönlümde solmayacak taze goncamsın,

Bir görüşte sevdim, gülüşünü, gözlerini,

Atamam kalbimden, atamam aşkım seni.

Ölümsüz aşkımın bedeli yalnızlık oldu,

Coşkularım, ümitlerim sarardı, soldu,

Mutluluk uçup gitti oyaladım kendimi,

Atamam kalbimden, atamam aşkım seni.

Beni sevmesen de sevgim ikimize yeter,

Sarılmak güven verir, bu gönül sana muhtaç,

Hasret kaldım yakınında özlüyorum sesini,

Atatmam kalbimden, atamam aşkım seni.

Sensiz karanlıktayım, güneş aydınlatamaz,

Ruhum sana köledir, kimse esir alamaz,

Uzaklaşma benden ellerim sensiz kalamaz,

Atamam kalbimden, atamam aşkım seni.


NAHİDE ÇELEBİ


10 MAYIS 2004 ANKARA (Yaşam ve İzler isimli kitabımdan alındı)


 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..