Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '18

 
Kategori
Eğitim
 

Gönüllü Okuyucular Arıyoruz

Gönüllü Okuyucular Arıyoruz
 

Salih Arıkan ve Gönüllüler


Son yıllarda bilgisayar teknolojileri görmeyenlerin hayatını kolaylaştırdı. Kabartma kitaplar sesli kitaplar ve ekran okuyucularla okunabilen E-kitaplar.Görmeyenler bilgisayarda şekil ve grafik dışında her türlü işlemi yapabiliyorlar. Ödevlerini araştırma Sosyal Medya Radyo TV izleme ve aklınıza gelebilecek bir çok işlem. Program geliştiren görmeyenler az değil yine de farklı nedenlerden dolayı bire bir ders çalışmak isteyenler olabiliyor. Birebir Matematik Yabancı dil dersleri ve ders çalışma test okumayı biriyle daha iyi olduğunu söylüyor.

Biz tercihlere saygı duyuyoruz. Bilgisayar kullanamayan ve teknolojiyle arası iyi olmayan görmeyenlere de flaş bellekli radyoları tavsiye ediyorum. Sınavlara hazırlanan ve evine gelinerek ders çalışmak isteyen öğrencilerimiz var. Gönüllü olarak ders çalıştırmak ve test çözmede destek olmak isteyenler lütfen beni arasınlar.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

Beyazay İzmir Faaliyetlerimiz

https://www.youtube.com/watch?v=HD58JVgFRRU&t=4s

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..