Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '18

 
Kategori
Eğitim
 

Görme Engellileri Hayata Hazırlıyoruz

Görme Engellileri Hayata Hazırlıyoruz
 

Salih Arıkan ve Gönüllüler


Yıllardır görme engelli öğrencilerle ders çalışma oyun oynama ve farklı sosyal etkinlikler yaptık. Üniversiteli öğrencilerle görme engelli öğrencileri buluşturarak birlikte vakit geçirmelerini sağladık.

Şimdi okullarda hafta sonları ders çalıştırma programları düzenleniyor. Dileyen öğrenciler olursa ders çalışma İngilizce sanat spor etkinlikleri geziler ve diğer etkinlikler yapabiliriz. Kendimize ait derneğimiz sınırsız internetimiz ve öğlen yemeğimiz var. Bilgisayar laboratuarımız mevcuttur.

Ben isterim ki derneğimiz yedi gün boyunca eğitim ve kültür merkezi olsun. Engelliler ve aileleri talep etmeleri halinde kendilerini geliştirecekleri seminerler konferanslar ve farklı etkinlikler planlaya biliriz.Farklı kurumlarla iş birliği içinde geziler düzenleyebiliriz. Merkezimiz mesai Saatlerinde engellilerin ailelerinin ve gönüllülerimizin hizmetindedir.

Salih Arıkan,Tel:0506 514 96 93

 

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..