Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Fotoğraf
 

Gördüklerim ve ölümsüzleştirdiklerim

Gördüklerim ve ölümsüzleştirdiklerim
 

Kendi objektifimden Kuşadası....


Yaşadığım sürece ne borsaya, ne altına ne de dövize yatırım yaptım.

Kazandığımın tamamını gezmeye ve kitaplara yatırdım.

Hiç pişman değilim, çünkü ruhumu besleyen, güzelleştiren ve hayatıma anlam kazandıran yegane şey gezmek ve okumak.

Gezdiğim yerleri ölümsüzleştirmek için de fotoğrafa başladım.

Herhangi bir eğitim görmedim, doğaçlama, tamamen içimden geldiği gibi...

Aşağıdaki bağlantı yaptığım url'den umarım fotoğraflarımı görür ve yorum yaparsınız.

Sevgilerimi sunuyorum, güzel günler diliyorum.

Bütün güzellikler sizi bulsun.....

http://mutlulukicimizde.blogspot.com/2010_07_01_archive.html

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..