Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '12

 
Kategori
Siyaset
 

Görmek, duymak istemiyorum !...

Her terör saldırısının ardından yüzlerce duyduğum, bu klasik sözleri duymak istemiyorum artık...

"Milletimizin başı sağ olsun!.. Acımız büyük!"

"Bıçak kemiğe dayandı!""Sözün bittiği yerdeyiz!”

“Çatışma bölgesinde operasyonlar çok yönlü sürüyor. “

“Güvenlik güçleri kaçan teröristlerle sıcak temasta..."

"F-16 uçakları terör örgütünün kamplarına bomba yağdırıyor...”

Sayın okurlarım , Sizlerde duyuyorsunuz bu söylenenleri..

Şehit sayıları değişiyor ama ne yazık ki ülkemin kaderi değişmiyor!.Değiştirilmiyor. Yazık… 

Ulusal Televizyon  kanallarındaki "son dakika" ve "flaş...flaş!"  diye duyurulan şehit haberlerini...

Şehit olan asker ve polislerle ilgili hayat hikayelerini...

Gencecik askerlerin, uğruna şehit olduğu Türk bayrağına sarılı tabutları, arkadaşlarının omuzlarında taşınırken çalan, cenaze marşının sesini duymak istemiyorum.

Şehit eşlerinin feryatlarını, gözyaşlarını, şehit çocuklarının babalarının fotoğraflarına o mahzun son bakışlarını...

Cenaze törenine katılanların adeta alıştırılan "Şehit ölmez, vatan bölünmez" sloganlarını...

Hiçbirini, duymak, görmek ve yazmak istemiyorum artık...

Kahroluyorum, ekrandan kaçıyorum, kendi kendimi, milletimi, iktidarı suçluyorum.  Olmuyor, olmuyor.

Bu acı içinde düşünüyorum da..

Bizim askerimize, polisimize, vatandaşlarımıza yapılan terör saldırılarının, bir benzeri başka bir ülkede yapılsa...

Ne yaparlardı?.. Ben söyleyeyim, sizde görüyorsunuz,

O saldırıyı yaptıran terör örgütünün kökünü kazıyana kadar, taş üstünde taş, omuz üstünde baş bırakmazlardı!...

Nitekim, yakın örnekleri de var!  ( İsrail – Amerika )

Bırakın saldırıyı, söz konusu olduğunda bile ülke sınırları, uluslararası hukuk, insan hakları filan tanımıyorlar!

Acımasızca, kat be kat ceza kesiliyor, intikam alınıyor..

Bir esir düşen eri için İsrail neler yaptı, gördünüz..

Pekii, biz niye aynı kararlılığı gösteremiyoruz?.

Belli düşmanlarımız olduğu gibi, hiç yoktan siyasilerimiz yaratıyor.

Bugün, Türkiye Cumhuriyeti’ne meydan okurcasına kanlı eylemler yapıyorlarsa,  bu caniler sırtlarını bunlara dayıyorlar..

İçimizde ki ( BDP ) ve dışımızdaki ( Barzani- Suriye –İran-Amerika) gerçek dostu, düşmanı netleştirmeden, terörle mücadelede etkin sonuç almak çok zor... Uyan artık milletim uyan..

O maskeler inmedikçe; Daha çok demokrasi hikayeleriyle bastırılır acılarımız, öfkelerimiz...

Ve barış, kardeşlik masallarıyla uyutulur sabrımız! . 

.ozcanvural33@hotmail.com   ( Sayın editörler , e- mail adresim  (  ozcanvural33@hotmail.com   )

Lütfen bu adrese iletileri gönderin. Saygılar. )  

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..