Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Görünmez bağlar

Görünmez bağlar
 

Hani bazı bağlar vardır. Görünmez bağlardır bunlar. Ne zaman yalnız kalmak istesem hatıralarla, bırakmaz beni ve var gücüyle kendine çeker… Ve bütün direnişlerim nafile…

Artık direnecek gücüm kalmaz ve yenilmiş ordular gibi bitap düşerim. Sanki bir savaştan yenik düşmüş gibi…

Ama ben yenik düştükçe benim her yerimi daha sıkı sarmalar. Ve ben son direnişimi gösteririm özgürlük adına... Aynı zamanda duygularımda başkaldırır benimle beraber…

Bana yenik düşmese de duygularıma yenik düşer. Bütün kollarını çeker üzerimden bu bağlar ve beni tek başıma bırakır benimle…

Sonra bir an gelir ki bendeki bir benin o bağlar olduğunu anlarım. Ama iş işten geçmiştir artık!

Şimdi yeni anlıyorum tutsaklığımı… Ve sonra anlıyorum ki bendeki bensizliğin sen olduğunu…

 
Toplam blog
: 27
: 542
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

Yapmakta olduğum mesleği seviyorum seviyorum ama gönlümün bir yerinde tiyatro vardır. Aynı zamand..