Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Göz Göze Gelmediğiniz Sürece

Bana baktı diyemezsiniz.

Bakmak bakışların kesişmesidir, kalan görmek.

Günlük hayatımızın bir hali bu. Karşı cinsler birbirine bakar. Bu bazen sorun olur, sohbet konusu olabilir, belki bir aşkı anlatır.

Ama neyin bakmak olduğunu bilmemiz gerekir.

Bazen benim de kadınlara bakışlarımın takıldığı olur. Kadın da bir insandır ve insanlar görünüşleriyle ilgi çekerler.

Baktığım kişi benim kendisine baktığımı görmediği sürece bana baktı diyemez.

Bakmak bazen taciz olur ceza bile görürsünüz.

Bakmakta muhatabınız baktığınız kişidir; ancak bazı kimseler rahatsız ettiğiniz sorumlulukları altındakiler konusunda size muhatap olabilirler.

Karşı cinse (özellikle erkeğin kadına) bakmak önemlidir, taciz olur ceza bile görürsünüz.

Göz göze gelmediğiniz sürece hâkim, davacıya size baktığını nereden gördünüz diyebilir.

Tanımadığınız yahut da sizinle görüşmek istemeyen kimselerle yakın mesafeden yüz yüze ve göz göze rahatsız edecek ölçüde bakmanız sorun olabilir.

Uzaktan bakışları bile sorun yapan var ama hukuken bir şey ifade etmez, size baksa bile başka yere bakıyorum der.

Baktığınızı baktığınız kimsenin anlaması lazım.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..