Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Gözler

Gözler vardır renk, renk; kahve, siyah, yeşil, ela, maviden şehla.
 
Gözler kalbin aynasıdır. Sırlıdır bu aynalar asla yalan söylemezler.
 
Hain bakar, yüreğini yakar kimileri, sevdalıdır birileri. Anılarında sanki seni saklar
 
Uçsuz bucaksız koşarsın yeşilinde çocuksu, mavisinde deniz olur dalarsın çok derinlere. Serinlersin soğuğunda lacivert olur akşamında. Kararsızdır ela sanki hep verecek gibidir ayrılığa bir sela.
 
Kahvede hatır vardır yılların ötesinden, siyah gözlerde kalırsın tümden geçit vermez çıkmana o dehlizlerden.
 
Gözler sözler gibidir. Neler anlatırlar neler. Sev beni üzme yeter, gitme görmezsem seni halim beter der. Gözyaşları şahittir başka ne desinler? Tuzludur onlar yakar geçerler.
 
Bilmezsen gözlerin dilini çevirirler yönünü senden.
 
Uzak görüş, yakın görüş. Ey İRİS tut beni odağında ışık, renk kaybolmasın dünyaya açılan pencerede.
 
Aşk göz göz olsun sevgi tenceresinde.
 
El ele göz göze geçse zaman sevdiğinle.
 
Görmek, duymak, dokunmak, tatmak ne muhteşem hazine.
 
Yeşil gözlerinden muhabbet kaptım. Öpemem onları hasret olur diye. Gözlerin doluyor gecelerime ne güzel şarkıdır onunla dinledin diye.
 
Göze mi geldik sen mi unuttun gelmiyorsun ah söylenmişti şarkılar bir sevda masalında.
 
Gözler masal kahramanı.
 
Giderken senden gözler bir daha asla geri dönmezler.
 
Renkler kalır usunda.
 
Renklenir rüyalar. Gözlersin onları hayal meyal sabahında.
 
Görmesetdim seni olmazdım böyle deli. Kapa gözlerini rüyanda gör beni.
 
Işık renk, sevda seninle
 
yinede gözüm başım üzerinde yerin.
 
Gözlerin
 
gözlerin
siyah gözlerin
 
Oçi çorniya, oçi krasniya eski bir plakta
 
gözlerim dönen zamanda...
 
 
 
Cahide Yormaz Öz
 
22.3.2017
 
Toplam blog
: 53
: 117
Kayıt tarihi
: 18.10.14
 
 

Gazi Eğitim Enstitüsü İngilizce bölümü ve Dil ve tarih Coğrafya Fakültesi Mezunuyum. MTA da Jeomo..