Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

GS eski günlerine dönüyor

GS eski günlerine dönüyor
 

Üç silâhşörler...


23.08.2009
Gol olup yağıyor.

Futbol sezonumu ancak bu gece açabildim.

Evet, maç izlemek için yine o her zaman gittiğim kantine gittim.

Çok şükür yağmur çamur yoktu, hava serindi ve sigara yasağından sonra içerisi içilen nargile dumanlarından ve kömür kokusundan arınmıştı. Geçen sene yasak yoktu ya, inanın içeride dumandan göz gözü görmez haldeydi.

Nedense, gençler kızlı erkekli bu mereti çok seviyorlar herhalde.

Düşünün, ben bir sigara içicisi olarak bu dumanlardan bir hayli rahatsız oluyordum ama maç heyecanı ve sevgisi ağır bastığından katlanıyordum.

Şimdi kantinin bahçesinde oturma mahallerinde, rahat koltuklarda oturup sigaranızı isterseniz nargilenizi tüttürebiliyorsunuz.

****

Yer bulamam kaygısı ile yarım saat erken gittiğimden bahçede kahvemi ve sigaramı rahatça içtim.

Yeşilliklerin arasında otururken,

“Oh be! Dünya varmış” diye düşündüm.

Nihayet rahatça bir maç izleyebilecektim. Kendime zaman ayırabilmeliydim. Hep koşuşturmak olmuyor elbette.

Takımımı özlemiştim, futbolu özlemiştim.

Cimbom Avrupa Ligi Play-Off ilk maçında Levadia Tallinn'i Ali Sami Yen'de tam anlamıyla gole boğmuş ve oynadığı 7 resmi karşılaşmada rakip fileleri 25 kez havalandırmıştı.

Maçları izleyememiş ama dinlemiştim.

Maç saati geldi ve takımlar sahaya çıkmaya başladılar. Mor menekşelere dönmüşlerdi.

Kel alaka bir renk. Ben çocukluğumdan beri sarı kırmızı renklere alışmışım. Âşık olmuşum o renklere.

Sarı ve kırmızı Galatasaray’ın sembolü olmuş renklerken, bir ara turuncu forma, sonra siyah ve sarı kırmızı şeritli formalar giydirdiler şimdide mor formalar. Turuncu renge göre mor yine daha güzel duruyor ama bu renkleri kimler hangi akla değiştirir ki? Sanırım sponsorların işi de, koskoca GS. Bunu neden kabul eder anlayamadım. Herşey para demek midir?

Her neyse…

Sezona fırtına gibi başlayan Cimbom, ilk yarıda da fırtına gibiydi ama ilk tehlikeli atak Kayseri Spordan oldu. Sağ kanattan gelişen atakta Cangele, Servet'ten sıyrıldı ceza sahasına girdi vuruşunda top kaleci Leo Franco'dan döndü... Leo'dan dönen topu Galatasaray savunması uzaklaştırdı

Arda'nın uzun pasında Milan Baros ceza sahasında topa yükselmek isterken yerde kaldı. Maç süresince iki kez düşürüldü, en azından teki penaltıydı ama hakem vermedi.

Birinci devre 3 gol ile kapandı.

Sabri sağ kanattan serbest vuruşu kullandı... Arka direkte Arda voleyi vurdu... Top kaleciden sekti... Dönen topu Baros tamamladı...

15 dakika sonra Makakulo sol kanattan gelen topu kafa ile GS ağlarına yolladı. Durumu 1-1 yaptı

Bu beraberlik golünden üç dakika sonra Arda korner kullandı bu vuruşa Kayseri Sporlu Makakulo ters bir vuruşla çıkınca kendi ağlarına yuvarlak meşini yollayıverdi. GS. İlk devreyi böylece 2_1 önde kapatmış oldu.

Birinci devrede sahada basmadık yer bırakmayan, fırtına estiren GS ikinci devrenin başlarında sanki biraz durgunlaştı gibi.Top kayıpları oldu . Sonra toparlandılar ve şahane bir futbol ortaya koydular.

Paslaşmalar çok güzeldi, uyumlu, birbirlerine yardımcı şekilde futbol şöleni izlettirdiler bize diyebilirim.

Galatasaray'a transferinden sonra yalnızca Levadia ve Kayserispor maçlarında forma giyebilen Brezilyalı oyuncu Elona defanstan seken topa ceza alanının dışından sol ayağı ile öyle bir vuruş yaptı ki, füze gibi giden top ağları buldu. Gol 3 etti.

Maç bitimine çok az bir süre kalmıştı ki Milan Baros kendisinin ikinci takımının 4.cü golünü attı.

Maçta 4 sarı kart çıktı. Dk. 9 Saidou, Dk. 15 Souleymanou, Dk. 58 Cangele, Dk. 77 Bilal (Kayserispor), Dk. 84 Sabri (Galatasaray)

Yeni teknik direktörümüz Frank Rijkaard şimdilik çok iyi gidiyor. Takıma ruh geldi, kazanma isteği geldi.

Sonuç olarak Galatasaray’ım bu sezon çok hırslı ve kazanma azmi içerisinde görünüyor. Sekiz maçta 29 golü bulmak çok güzel. İnşallah hep böyle gider ve gerek Avrupa’da gerekse Türkiye’de şampiyonluklar yaşatır bizlere.

Haydi, aslanlarım benim, yola devam. Hayırlı uğurlu olsun yeni sezonumuz.

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..