Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Gücüm yok

Öyle bir hicrandır bu
dumanı kordan beter
öpsem gül yanağından
bir sefer öpsem yeter

fazlasına gücüm yok!

kader savurdu beni
sensizlik bulvarına
ışık hızıyla çarptım
bir aşkın duvarına

hastayım ilacım yok!

yitik bir sevda ki bu
ne gelir vuslat ister
ne bulur çıkar yolu
tanrım sen seni göster

mihrabım, miracım yok!


kader tınmaz anlamaz
başım dolar aklarla
kessen kanım damlamaz
en zağlı bıçaklarla

çekilecek acım yok!


ben böyle bir hilkatin
kahir mengenesinde
en gerçek hakikatin
sesi olan sesinde

dikili ağacım yok!


öyle bir hicrandır bu
dumanı kordan beter
öpsem gül yanağından
bir sefer öpsem yeter

fazlasına gücüm yok!



yitikozan/
 
Toplam blog
: 39
: 445
Kayıt tarihi
: 19.10.10
 
 

Ben Durmuş Kaya... Mahlasım "yitikozan". . "Güzel bakan güzel görür" diye düşünüyorum. Şiiri, güz..