Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Gül gönderdim gülüşüne geldi mi?

Gül gönderdim gülüşüne geldi mi?
 

Adresi unuttum, "gözüne" yazdım,
Gül gönderdim gülüşüne, geldi mi?
Aşkımı en sarı yüzüne yazdım,
Gül gönderdim gülüşüne, geldi mi?

Ahımla inlerken çöller, vadiler,
Aşk bir masal idi bitti, dediler
Can cananın bulsa, başka ne diler?
Gül gönderdim gülüşüne, geldi mi?

Özleminle ateşlere serildim,
Ben sende var oldum, sende dirildim,
Bakışının efsununa sarıldım,
Gül gönderdim gülüşüne, geldi mi?

Zaman mekan kavramından kime ne?
Bırakmadım, ne bir zarfa, sümene,
Bir kez, "seni seviyorum" demene,
Gül gönderdim gülüşüne, geldi mi?

Toroslarda efil efil esenim
Ağlayangelinim, gönül süsenim,
Sen, "ben" değilsin ya, ben artık "sen"im,
Gül gönderdim gülüşüne, geldi mi?

Vuslat saatimiz gelir mi bizim?
Gönlümün güneşi, ışığım, izim!
Her gece yunduğum hicran denizim,
Gül gönderdim gülüşüne, geldi mi?

YİTİKOZAN 19.9.2008 /

 
Toplam blog
: 39
: 445
Kayıt tarihi
: 19.10.10
 
 

Ben Durmuş Kaya... Mahlasım "yitikozan". . "Güzel bakan güzel görür" diye düşünüyorum. Şiiri, güz..