Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '06

 
Kategori
Müzik
 

Gülben Ergen’in "Yalnızlık" adlı parçasını dinlediniz mi?

Gülben Ergen’in "Yalnızlık" adlı parçasını dinlediniz mi?
 

Açıkçası son zamanlarda kendimi çok yalnız hissettiğimden midir yoksa yaşadıklarımla tesadüf ettiğinden midir bilmem, kendimi bu şarkıyı art arda dinlerken buldum.

İlk dinlediğimde kendisinden beklenen o hafif kekremsi, erkeksilikle karışık buğulu kadın sesi karşıladı beni… Bayıldığım bir tarz olmasa da artık sevmediğim söylenemez. İşim nedeniyle Türkçe müzik dinlemeye pek fırsatım olmasa da, size Gülben Ergen’in "Yalnızlık" adlı parçasını ömrünüzde en azından iki kere dinlemenizi tavsiye ederim. Daha önce dinleyip de herhangi bir olağanüstülük bulamayanlar şaşıracaklar belki. Dinleyip de sevenler de şaşıracaklardır kim bilir. Çünkü beğenilerin de nedenleri çeşit çeşittir.

Dilerseniz şarkı sözlerini anımsayalım:

Çok kırgınım bütün dostlarıma

Sevgilim seni düşman ettiler bana

Bir hataydı beni seçmedin

İnandın onlara

Sihirli sözlere aldandın

Büyü yaptılar sana

Yalnızlık alır götürür

Vay beni, yazık bana

Eller böyledir, hep ayırır, karışıp sevdalara…

Yalnızlık alır götürür vay beni vaylar bana…

Eller böyledir hep ayırır karışıp sevdalara…

İlk dinlediğimde böyle dostlar da var mıdır dedim kendi kendime… Gerçekten böyle kötü ruhları kanla besleyen kötü kalpler olabilir miydi? İnanmak istememişim aslında. Bu dünyada çocuklar henüz hayata tam gülemeden bombalar altında parçalanmışken ben oturup neye inanmak istemiyordum? Dost görünümü altında hainliklerin yeşeremeyeceğine mi?

Taşın altından sadece ot çıkmaz ki oysa… Kurtlar, böcü börtüler var ve daha neler neler adını bile bilmediğimiz…

Be hey ademoğlu! Sen oturmuşsun popüler kültürün bir parçası olan bir parça dinlemişsin, ardından da sanki cam faunusta yaşar gibi: dost dediğin neden ayırsın sevenleri demişsin?

Kem gözün, hasetin, kıskançlığın ezelden beridir şeytanla işbirliği yaptığını hatta utanmadan, her biriyle küçük kutsal ittifaklar yaptığını bilememişsin.

Be hey insanoğlu! Uyan, uyan…

Bu senle son konuşmam!

Not: Gülben Ergen'den "Yalnızlık" iyi gelir bunu okuduktan sonra...

 
Toplam blog
: 55
: 2440
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İçimde devamlı yanıp tutuşan bir yazma aşığı taşıyorum. O yazar olduğunu bilmiyor henüz. Hangi di..