Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '20

 
Kategori
Mizah
 

GÜLDÜRÜ

GÜLDÜRÜ

Aşağıda Çeşitli fıkralardan derlediğim fıkraları sunuyorum. Şu sıkıntılı günlerde sizleri bira olsun güldürebilirsem ne mutlu bana.

NAHİDE ÇELEBİ

 KENDİN BİL

Doktor muayene olmaya gelen bir hastaya: “Hanım neyiniz var” diye sorar, kadın sinirlenir ve: “Ben niçin söyleyeyim, kaç sene okumuş doktor olmuşsun kendin bil. Demiş.

EŞEK

Öğretmen Türkçe dersinde sormuş: Söyle bakalım Arif: “Eşek kelimesi nedir?” Arif: Yüklem

Öğretmenim. Öğretmen: “Yüklem mi tarif et nasıl” Arif: “Ben eşek, sen eşek, o eşek”

KÖPEĞİN ÇANAĞI

Adamın biri yabancı bir şehirde, bir evin kapısını çalarak bir ricada bulunur” “Çok susadım ve buralarda su bulamadım. Lütfen bana bir bardak su verir misiniz? Kapıyı açan çocuk, adamın yüzüne bakarak: “ İstersen ayran getireyim, der. Adam bu teklifi memnuniyetle kabul ettikten sonra, çocuk bir çanak ayran getirir. Adam ayranı içtikten sonra çocuk:: “İstersen daha getireyim, der. Zahmet olur yavrum.” “ Hayır ne zahmeti. Zaten bu ayranın içine fare düştüğü için nasıl olsa dökecektik! Bunun üzerine, adam iğrenerek elindeki ayran çanağını hiddetle yere atıp parçalayınca, çocuk feryadı koparır: “Anne kapıdaki adam köpeğin çanağını kırdı.

ŞÖFÖR FIKRA

Belediyeye şoför alınacakmış. Alınanlar arasında hiç Karadenizli yok. Sebebi sorulunca: “Bizim otobüsler kalabalık olur, “sıkışın” diye bağırmak gerekir. Doğru söyleyen bir Karadenizli bulamadık.”

 

 

..”

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..