Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '14

 
Kategori
Eğitim
 

Güllük Ortaokulu'nun başarısı

Güllük Ortaokulu'nun başarısı
 

Kimya projeleriyle İzmir Sergisi'ne gitmeye hak kazanan öğrenciler, danışman öğretmenleri, okul müdürü ve müdür yardımcısı, İlçe Milli Eğitim Müdürüyle birlikte.


Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Tarafından Yürütülmekte Olan “İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik Ve Fen Bilimleri Proje Çalışması (Bu Benim Eserim) Bölge Bilim Kurulu Değerlendirmesi 14 Mart 2014'te sonuçlandı. İzmir Bölge sergisine katılmaya hak kazanan 100 proje arasında Muğla'dan 12, Milas'tan 2 proje var. Milas'ı İzmir sergisinde temsil edecek iki proje de Güllük Ortaokulu'ndan.

Toplam 450 proje, Muğla'da da toplam 61 proje arasından seçilen iki projeyi hazırlayan öğrenciler Gülçin Cambaz, Pınar Aktürk, Beyza Batman, Eylül Keleş, Danışman Öğretmenleri Sevinç Gül, Güllük Ortaokulu Müdür Yardımcısı Asuman Çiçek ve Okul Müdürü Süleyman Yatakçı'yla birlikte, Milas İlçe Milli Eğitim Müdürü Arslan Ersoy'u ziyaret ettiler. Şube müdürlerinin de hazır bulunduğu kabulde, öğrenciler projeleri hakkında bilgi verdiler. Projeleri çok beğenen, öğrencilere projeleriyle ilgili sorular yönelten Arslan Ersoy, öğrencilere ve danışman öğretmenlerine İzmir Sergisi'nde başarılar diledi.

Çevreye ve yöreye yararlı projeler

Fen Bilgisi Öğretmeni Sevinç Gül'ün danışmanlığında geliştirilen kimya alanındaki projelerden Gülçin Cambaz ve Pınar Aktürk'ünkü "Mısır Koçanından Kağıt Yapımı" adını taşıyor. Beyza Batman, Eylül Keleş'in geliştirdiği "Akgünlük ile Küfsüz ve Sıcak" adını taşıyan proje, yöredeki günlük ağacından yapılan ve küflenmeyi önleyen boyayla ilgili.

Türkiye genelinde 6.,7.,8., sınıf öğrencilerinin katıldığı proje çalışmasında ilk yüze giren projenin tanıtılacağı sergi, 7-9 Nisan arasında İzmir'de gerçekleştirilecek. İzmir'deki Bölge Sergisi'ne çağrılan projeler, öğrenci sunumlarının ardından değerlendirilerek, 10 Nisan'daki ödül töreninde Ankara'daki final sergisine gitmeye hak kazananlar açıklanacak.

 

Gülçin ERŞEN - 28 Mart 2014 / Güllük

 
Toplam blog
: 134
: 869
Kayıt tarihi
: 06.07.11
 
 

Ankara Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu (İletişim Fakültesi) Radyo ve Televizyon Bölümü mezun..