Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Gülmece

Gülmece
 

Gülümseyin


Evet haftasonu geldi yupppi dedim kendi kendime ve eğlenceli girelim diye tatile şimdi email adresime gelen okuduğum bir kaç fikrayı sizler paylaşıp enerji deposu yapamak istedim.


30 yıllık evli bir çift, evlerinin bahçe manzaralı terasında her zamanki gibi oturmuş kahvaltılarını ediyorlardı. Kadın oturduğu koltuktan kalktı, kocasına yaklaştı ve var gücüyle bir tokat attı. Adam nerdeyse sandalyeden aşağıya düşüyordu. doğruldu, kafasını salladı ve kısa bir sessizlikten sonra karısına
- "Bu da neyin nesiydi?" diye sordu. Karısı;
- "Bu tokat 30 yıldır benimle yapmış olduğun kötü seks içindi" der. Aradan biraz zaman geçer ve adam yerinden kalkar, karısına yönelir, ona öyle bir tokat patlatır ki kadın sandalyesi ile birlikte yere savrulur. Kadın düştüğü yerden kalkar ve kendine gelmeye çalışır, doğrulur ve kocasına dönerek;
- "Ya bu tokat ne içindi?" Kocası çok sinirli bir şekilde yanıt verir;
- "Sen bunca yıldan sonra iyi seksle kötü seks arasındaki farkı nerden anladın?"

Ders: bilmek, aynı zamanda itiraf etmektir..


****


Temel ve Fadime Hayvanat Bahçesinde

Temel ve Fadime hayvanat bahçesinde dolasiyorlarmis.

Aslan kafesinin önüne geldiklerinde kafesin bos oldugunu ve aslan bakicisinin

İçeriyi temizledigini görmüsler.

Aslanlarin nerede oldugunu sorunca bakici:
'Simdi onlarin sex saatleri 5 saatten önce çikmazlar'

bunun üzerine Fadime Temel'i dürtmüs ve sitemle

'Tuytun mu Temel?'

Temel yüzünü burusturmus,

'tuytum Fadime' demis.

Biraz daha ilerlemisler,

Ceylanlarin kafesinin önüne gelmisler ama orada da bakicidan baska bir sey

yokmus, sorduklarinda bakici:
'simdi onlarin sex saati, 4 saatten önce çikmazlar' demis

Fadime yine dönmüs Temel’e daha sitemkar

'Tuytun mu Temel' Temel iyice bozularak

'tuytum tuytum!'

Ayni sey gorillerin kafesinin önünde daha siddetli bir sekilde
tekrarlandiktan sonra geyiklerin kafesinin önüne gelmisler, bakiciya
sorduklarinda, bakici :

'Simdi onlarin sex saati ama bekleyin bir –iki dakikaya kadar çikarlar'

demis ve öyle olmus. Bunun üzerine Temel gururla dönmüs Fadime'ye

'TUYTUN MU FADIME?' demis.

Fadime aninda cevabi yapistirmis:

'Tuytum tuytum' ama sen de su geyigin kafasindaki boynuzlari gördün mü?!!'

iyi tatiller...

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..