Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Gülüm'e

Küçücük ateş yangın olur büyür de,
Yakan beni gözlerin olsun..
Yakan beni sözlerin olsun..
Ey ateş içimde büyüme...
 
Ateşte bazen soğuktur
İnsan gün gelir ateşte üşür-de,
Elini ver elime, beni
Bırakma bir ömür, yanımda üşüme...
 
Anlatamadığını anlatır,
Gül..aşığın haline üzülür de
Islandığımı anlamam...
Yağmur yağar da üstüme..
 
Yarim bazen ayrı telden çalsa da,
Hep sadıktır öğüdüme..
Solmaz,solmayacak hiçbir zaman..
Saf sevgi suyu veririm de gülüm'e
 
Sözlerim de benim yalan arar,
Halbuki  sorgusuz girmiştir gönlüme
Nasip diye kurşun beklerken
Kurşun gibi sen çıktın önüme..
 
Yarim senin de ne kötü huyun var,
Susarım,hem dipsiz hem susuz kuyun var...
Susarım sana...deryaları içerim de...
 
O saf gözyaşı suyu ister
O beş değil on duyu ister,
O beni diri değil,ölü ister
Bende gözümü kırpmam giderim ölüme..
 
Bir değil bin canım feda gülüme..
 
                   01.12.2007
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..