Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '20

 
Kategori
Mizah
 

GÜLÜMSE HADİ

GÜLÜMSE HADİ

Şu corona virüs günlerinde çok üzüldük sıkıldık evlerden çıkamıyoruz. İstedim ki aşağıdaki fıkralarla gülelim. Sağlıklı mutlu günler.

NAHİDE ÇELEBİ

AKIL HASTASI

Doktor, akıl hastasının iyileştiğine karar verip akıl hastasını taburcu etmiş. Buna çok sevinen hasta gelip doktoruna şöyle demiş; "Doktor Bey, size hediye ayakkabı yapacağım ama sorayım dedim, topuğu önde mi olsun arkada mı?

EŞEK FIKRASI

Gariban bir köylü şehre inmişti. Büyük bir mağazada iki kişinin karşılıklı oturup konuştuklarını gördü. İçerde bir masa ve üç dört koltuktan başka bir şey görünmüyordu. Merak etti ve içeri girdi: “Selamünaleyküm ağalar.” Aleykümselam hemşerim ne istiyorsun?” Merak ettim acaba burada ne satıyorsunuz? Köylü ile dalga geçmek isteyen satıcı sırıtarak cevap verdi: Eşek satıyoruz. Köylü de taşı gediğine yerleştirdi:  Sadece ikiniz misiniz yoksa daha var mı?

FIKRA

Temel askerdedir. İlk gün komutan gelir ve:Benim adım Ali Kırç. Unutmayın Kırç, arada "r" var. Soyadımı yanlış söyleyen veya dalga geçen olursa yakarım. Komutan ara sıra askerlere kendi soyadını sorar. En sonunda sıra Temel'e gelir. “Temel söyle bakalım benim adım ne? Temel düşünür ama bir türlü hatırlayamaz. O sırada arkadaşı kopya verir:  Temel unutma arada "r" var.- Haa hatırladım komutanım. Ali Gört!!!

İNTİHAR

Delinin biri intihar etmeye karar ve kendini asmaya çalışır. Biri dayanamayıp sorar;
 Ne yapıyorsun? “ Görmüyor musun, intihar ediyorum.” “ Öyle ise ipi boğazına bağlasana
“ Bağlarsam boğulurum.”

TRAKTÖR

Bir gün Temel ile Dursun köyde traktör sürüyorlarmış. Temel Dursun'a;  “Gaza bas gaza bas, diyormuş. Dursun da basmış ve kaza yapmışlar. Dursun Temele sormuş;  “La Temel neden gaza bas gaza bas, dedin bak kaza yaptık? Temel de; “ Arka teker ön tekere yetişecek mi ona bakaydım, dedim.”

GÖRGÜ KURALLARI

Babası oğluna görgü kuralarını öğretiyordu: Oğlum, bir eve gittik. Onları yemek yerken göndük, ilk sözümüz ne olmalı? ”Afiyet olsun" der oğlu. Baba; “Peki neden bu söylenir?" deyince oğlu "Neden olacak, buyurun desinler diye." der.

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..