Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Gülümser ayakları

Gülümser ayakları
 

Öner Samanlı, şiirlerinde Gülümser imgesi ile sevdiğine sesleniyor (Oktay Akbal-Cumhuriyet)


Bırakıp gittin,

Bırakıp gittin mi..?

Bırakıp gittin ama,

Bırakıp gittiğin yerlerde ben,

Bıraktığın gülleri diktim..

Sen öyle söylerdin ya hep,

Gülü seven katlanır dikenine,

Senin adın Gül mü..?

Yoksa Gülümser, değil misin sen..?

Bir gülü, birde Gülümser/i sevdim ben,

Farklı takılma n’olursun bizim sokaklar dar,

Dar sokaklarda adamı yaparlar ninanay…

Ninanay da yavrum ninanay,

Hoppa ninanay da, ninanay,

Şinanay birde ardına, şinanay…

Haydi omuzlara bacaklar,

Tırnak kontrolü var kızlar yurdunda,

O ayakların koktuğunu bilirim ben,

Gülümser onlar eski numaralar,

Koktu çoktan o ayaklar,

Oysa, asla kokmaz dı bu ayaklar,

Senin değil Gülümser, benim,

Ben adamı çiğden yerim…

Kimileri diyor ki kaz,

Kimileri dese de, ördek,

Ördek diyormuş uzunyol şoförleri,

Yoldan topladıkları yolculara,

Ekmek billah aşkına…

Gülümser yoldan binmeyelim biz,

Terminale gidelim taksiyle,

Gecikmeyelim fırına,

Mercimeği vermeye…

Gülümser,

Benim sen güneşim ol,

Gülümser benim sen birgün,

Eşim ol…

Fırındaki mercimekle,

Hem börek,

Hem de köfte yapalım…

Gülümser, azı karar,

Gülümser, çoğu zarar,

Gülümser, gidelim seninle,

Mercimeğin aşkına

Fizana kadar…

Öner SAMANLI

22.03.2010

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..