Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Gülüşünden öptüm kirpiklerini ağrıtmadan ...

Gülüşünden öptüm kirpiklerini ağrıtmadan ...
 

Ne yanar kimse bana ateş-i dilden özge, Ne açar kimse kapım bad-ı sabadan gayrı..Fuzuli


İlk önce ruhun dokundu tenime

Sonra ellerinn..

Sonra ...

Kondun kanatlarıma

Üredi

Üretti

Aşk, sevgiyi

Sevgi seni

Şimdi..

Şimdi arar oldu tenim

Ellerini,

Sevişmelerini.

Ve...ve  ben seni

Özledikçe...

Tenim, ten-leri

Ellerim, el-leri

Sen sanacak diye

Korkuyorum...

Korkuyorum,

Uyanmaktan sensizliğe.

Ve biliyorum ki korku

Kayboluştur sevgilide.

*

Sonra..sonra diyorum hadii gel

Çık gel düşlerimden, gerçeğim ol

Çık gel gördüklerim sen değil,

Sen gördüklerim ol !

*

Gel seninle rüzgarı yamacımıza alalım

Gel.. gel yeter ki ,

Seni aramasın 

Sensiz kalmasın yarınlarım

*

 

Biliyor musun ölüm güzelleşiyor sesinde

Parçalanıyorum derinlerimde

Ölüm,güzelleşti şiirde

Ölüm, güzelleşti seninle

Yine ölesim tuttu

Sensizliğimi farkedince

Öleyim ...

Öleyimmm !

Seni sensiz yaşamaktan

Yoruldu bedenim !

*

Gülüşlerimle sarılı yaralarım,

İçmeye gerek yok kafa hep güzel

Sarkıt beni şimdi baş aşağı .

 *

 *** Gölgeler beynimi kemirirken aklım şaşı bakıyor. İçimde bir ben eriyor. Fırtına değil alev olmuş yokluğun sessizce yanıyor. Kimseler duymuyor benden gayrısı sağır. Sadece sen ol istiyorum,  yorgunum öyle çok yorgunum ki saçlarımda anne eli eksiliğine bir de ellerini ekletme , el-ler  üstüme üstüme geliyorken korkum düşmekten yana , aratma kendini bana , hadi gel artık yanacaksak yanalım yan yana, yana yana, kana kana   ***

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..