Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gün/Üç

Gün/Üç
 

http://jujuuuu.deviantart.com/art/Nota-122044683



Uzak ve kırgın bir zamandan geliyordu sesi
Sakin, yalın ve dipsiz...
O konuşuyordu bense dinliyordum sadece
Uzundu sustuğum zamanlar
Ve çok olmuştu dinlemekten vazgeçeli
Bir koridor boyunca yürüyüp gidiyordu yalnızlığım.
Dar, karanlık ve kapısız...

Gittiği yerden bahsetti önce,
Döndüğü zamanları resmetti...

Uzak ve kırgın bir zamandan geliyordu sesi
Kendi sesime benzettim kelimelerini
Kapayıp da gözlerimi derin derin dinledim.

“Boşluğa bir nota gönder benim için...” dedi.

Gönderdim...

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..