Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

28 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Günah

Günah
 

İstedin dost olalım, dost mu? Olduk
İstedin kardeş olalım, kardeş mi? Olduk
Ne dost olduk, ne kardeş, sen mi? İstedin ben mi?
Ne sen istedin, ne ben
Seni bana, beni sana iten
Ha o olmuş, ha bu
Sevsin seveyim derken
Hasta oldum derman aradım
Doktoru buldum, dermanı sordum
Şifan sevgi, sevki sevil dedi
Sevsem kimi, sevse beni
Sordum, o baktı, ben baktım
Ben mi? Yürek yaktım
Hastaya bakan gözler yasta
Ben hasta o benden hasta
Doktorum sen, doktorun kim
Sordum ya
O benden hasta;
Dinle beni, kolla beni, sev beni
Severim seni, ilacım ol, ilacın olayım
Sevdiklerin senin olsun
Yüreğinde bana yerin olsun
Diye başladık
Günahım oldun, günahın oldum

    Cebirin Defteri 28.Haziran.2013 ; Eskişehir

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..