Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

09 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Serap'a doydu

Serap'a doydu
 

Yağmuru kucakladım, gecenin ayazında

Ben ıslanmayı beklerken, şimşek çaktı

Yandım yandığıma mı? Yanayım

Yer gök aydınlandı,

Gördüğüme mi? İnanayım

Karşımda serapla gelen yağmur

Yürümesi çok zor yollar çamur

Olsun olsunda bana ne sorsun

Ben ona ne sorayım

Düşünme diyen sesin derinliği

Yüreğime su serpti serinliği

Bu bir buluşma değil,

Vedalaşma hiç değil

Bu bir sorgulama, geçmişi vurgulama

Üstüne sünger çekip yurgulama

Oda değil ya ne diyemeden

Geldik bak geldik diyen sesini

Duyar gibi oldum içimde nefesini

Ben geldim, bak geldik duy bizi

Cebir geldi sulu dereye getirip

Susuz gitmeyecek, serap gördü

Rüya değil hayal hiç değil

Mevlam bana güldü ona güldü

Seni gördü beni gördü

Gözyaşı doldu damla oldu

Su oldu, sel oldu, derler doldu

Ova suya doydu, sulu ova oldu

Cebir, cebir’i buldu, serap’a doydu

 

Cebirin Defteri; 09, Haziran,2013 : Suluova

 
 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..