Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '17

 
Kategori
Psikoloji
 

Güncelleme Yapamıyorum

Güncelleme Yapamıyorum
 

Hayret, gaz lâmbası ışığı altında daha çok okuyordum.


Masa üstü bilgisayarım, benim gibi yaşlandığından olacak çok ağırlaşmıştı. Bugün yarın yenisini alırız derken, neredeyse bir sene ağırlığına ve diğer rahatsızlıklarına katlandım. Nihayet, sağolsun torunumun,   yenisini aldı bana. 
 
Artık daha hızlı bilgisayarda çalışıyorum. Eee, devir hız devri... Ama gel gör ki bu kez de başka sorunlar çıktı. Hotmail ve gmail hesaplarımı yenileyemiyorum. Tabii, benim ihmalim yüzünden. Akıllı bilgisayar ikide bir güncellemeden söz ediyordu. Biz hep "sonra hatırlat" şıkkını tıkladık hep. Bu arada bu hesaplarımda kayıtlı telefonu da kapattırdım. Öyleyken güncellemeyi akıl edemedim.
 
Şimdi, hesaplara girmeye çalışınca,  "Kod ... numaralı telefona gönderildi"mesajı var. O telefon kapanmış aylar önce. Başka türlü yardım almak istedik, bu da 3-5 gün sürermiş. Torunum ilgileniyor. İnşallah bir çözüm bulunur. Gerçi benim hesaplarıma aman aman mailler gelmiyor; ancak bloglarıma da giremiyorum bu yüzden. Bloglarım demişken belirteyim, bendeki maymun iştahlılık mı bilmem 8-9 blogum var. Birkaçı faal. Öğretmenken farklı sınıflarda dersimiz olurdu ya. Onun benzeri farklı bloglar açtım. Öğretmenciliği bırakmaya karar verdiğim için artık farklı bloglara da gerek kalmıyor. Neyse söylemek istediğim güncelleme yapamamam sıkıntı veriyor bana.
 
Google hesaplarında geç de olsa güncelleme yapılabilir veya yeniden hesap açılabilir. Ancak ben kendimi güncelleyemem. 
 
Kendimi güncellemek için çok uğraştım. Uğraştığımla kaldım. Bir türlü günün insanı gibi olamıyorum. Tabii, günümüzde de çok iyi insanlar var. Nutuk atarken yalan söylemeyenler de var. Adam kayırmayan, suistismar etmeyenler de var. Uslüpları temiz olanlar da... uzatmayalım örnek insanlar da var kuşkusuz. Ancak bu insanlar sanki Kafdağı'nın arkasında gizlenmiş gibi. 
 
Gördüklerim sinirlerimi yıpratıyor. Bu yüzden toplumdan kaçıyorum. Bunun bir rahatsızlık olduğunu bile bile kaçıyorum. Ancak interneti ve televizyonu bırakamıyorum. Dolayısıyla hep olumsuz haberlerlerle bonbardımana uğruyoruz. Televizyon izlemeyi çok aza indirdim bu yüzden. Gazeteleri de okumasam biraz rahatlayacağımı biliyorum. Ama bu kez kafamı kuma gönmüş gibi mi olurum?
 
Toplumu çağa göre güncelleyemeyeceğimize göre, ee, ben de topluma güncellenemeyeceğime göre bu sıkıntım sürecek demektir... Bu tahminimde bir karamsarlık, bir umutsuzluk var gibi. Gibisi fazla umutsuz bir vaka oluyoruz. 
 
Umutlarını kaybedenin her şeyi kaybettiğini de bilmiyor değiliz. Tek umudumuz Kafdağının arkasında sin külâhim saklananların ortaya çıkması. 
 
Ey uzmanlar, eyy akıllı insanlar, çıkın çıkın saklandığınız yerden. Çıkın  ve Allah (cc) rızası için toplumun çağa uygun olarak güncellemesine yardımcı olun.
 
Sabahattin Gencal, Hamidiye-Çerkezköy_ İstanbul
 
 
 
Toplam blog
: 181
: 635
Kayıt tarihi
: 29.03.11
 
 

1943'te Trabzonda doğdu. Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen okulunu bitirdikten sonra girdiği Bursa Eğ..