Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Güne güzel başlatanlardan Meltem Satun

Güne güzel başlatanlardan Meltem Satun
 

Meltem Satun - Nazan Şara Şatana


Meltem Satun’la bir araya geldik. Daha önce onun programına konuk olmuştum. Çok keyifli geçmişti.

 

“Şuana kadar seçim, yemek, sağlık, fuar programları ve reklam filmlerinde gördük seni, iki yıldır da kadın programınıda da başarı ile sunuyorsun. Programını da kendin hazırlıyorsun. Bu zor olmuyor mu?”

“Zor belki ama bir hayli de avantajlı. Konukları ben seçiyorum, sorularımı da kendim hazırlıyorum.”

“Bir hayli can alıcı sorular soruyorsun. Bu da beğeniliyor.”

“Konuklarımda sizinle aynı fikirdeler.  Ben yedi yıldır farklı konsepte programlarda sunuculuk yaptım.”

“Bu tecrübe demektir.”

“Gerçekten öyle. Şimdi bir kadın programı olan: Meltemle Yaşama Dair’i de bir hayli keyifle yapıyorum.”

“İzleyenin çok olmasının sebeplerinden biri de bir çok konuya değinmen bence, neler var?”

“Sağlıktan güzelliğe, hukuktan astrolojiye sanata kadar pek çok konu…”

“Birde bunları sen kendine has tarzınla işliyorsun.”

“İyiyiyi, güzeli sunmaya çalışıyorum.”

“Bence başarıyorsunda…”

“Sağolun…

“Senin program yapımcılığından ve sunuculuğundan önce uzun bir geçmişin var.”

“Ben aslında üniversite de pazarlama okudum. Üstelik öyle derece ile de mezun oldum. ANS prodüksiyon Şirketinde iş hayatına başladım.”

“Sonrasında?”

“Sonrasında bir çok kanalda yönetmenlik yaptım.”

“Yönetmenlik bir hayli zor bir iş gibi gelir bana.”

“Elbette kolay değil ama ben severek yaptım. Ardından özel bir şirkette tanıtım filmlerinin yapımcılık ve yönetmenliğini üstlendim.”

“Gittikçe daha zora gitmişsin.”

“Öyle oldu galiba. Ben çalışmayı seven, daha iyisini yapmak isteyen biriyim. Bunun için elimden ne gelirse yaparım. Çok çalışmaksa çok çalışmak, uykusuz kalmaksa önemli değil. Yaptığım iş içime sinsin geresi önemli değil.”

“Gençlerin böyle düşünmeleri çok güzel.”

“Teşekkür ederim. Reklamcılık Vakfı’nda medya planlaması, satınalma ve yapım eğitiminin ardından Sadri Alışık Kültür Merkezi’nde tiyatro eğitimi aldım.”

“Bu yerinde bir karar. Ekran karşısında olmak için bir çok becerinin bir arada olması gerekiyor.”

“Bencede… Tiyatro eğitimini tamamladıktan sonra bir çok reklam filminde ve belgesellerde oynadım, el mankenliği yaptım.”

 “Bu kadar güzel konuşmayı, yerinde cümleler kurmayı, sesini ve kelime ve harfleri vurgulamayı sanıyorum bir eğitimden sonra edindin.”

“Evet. Nedret Selçuker’den diksiyon eğitimi aldım.”

“Seni bir çok açılış törenlerinde de sunucu olarak görüyoruz, ondan da söz etsene bize…”

“Gemi indirme, açılış törenleri, panellerde sunuculuk yaptım.”

“Meltemle Yaşama Dair’den söz etsek neler söylemek istersin?”

“Program bir hayli detaylı, bir o kadarda izlenmesi güzel oldu. Bir çok konu işliyorum. Programımı kendim hazırlıyorum. Salı ve Perşembe günleri, Sağlıklı Yaşam programıyla… Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri canlı yayınla Barış TV ekranlarındayım.”

“Bir çok konu işliyorsunuz.”

“Evet,  programda; yarışma, seçim, fuar, yemek, sağlık ve kadın konuları işliyoruz.”

“Canlı yayın ve her gün.”

“Öyle.”

“Allah kolaylık versin. Bu programın çok izlendiğini, ilgi gördüğünü biliyorum. Takipçileriniz çok…”

“Sağolun…”

 

Meltem Satun, kendinden emin, yaptığı işin bilincinde başarılı bir yapımcı ve sunucu… Sanıyorum onun ismini her geçen gün daha sık duyacağız…

 

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

 

 

 

www.facebook.com/meltem.satun1

 

www.meltemsatun.com

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....