Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Güneşe savurdum hayallerimi

Güneşe savurdum hayallerimi
 

Güneşe savurdum hayallerimi

Pişirmek için havadan

Baktım bir süre ardından

Nasıl dönüştüğüne bir tutam ateşe

Umursadım yaşadıklarımı


Güneşe savurdum hayallerimi

Unutulmamak için hiç yoktan

İnsanlık bir tarih yazıyor

Oysa insan yalnızlığıyla giriyor toprağa

Yakıştıramadım çaresizliği kendime


Güneşe savurdum hayallerimi

Hafiflemek için mahsustan

Beklemek her zaman yaptığımdı

Sonra durulmadan yeni bir koşu

Ayakta kalmama sevindim


Güneşe savurdum hayallerimi

Belki toplamak için bitişimi


İyi mi yaptım bilmiyorum

 
Toplam blog
: 25
: 1154
Kayıt tarihi
: 28.03.07
 
 

1968 yılında Sivas'ta doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Gürün'de tamamladı. Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğ..