Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '11

 
Kategori
Güncel
 

Güneydoğu'da neler olur

Güneydoğu'da neler olur
 

Bana öyle geliyor ki; bu BDP, son damlasını da tüketti. Önümüzdeki dönemde gerek BDP ve gerekse dağ kenelerinin kökten temizliğine başlanacaktır. 

“Bugüne kadar neden başlanmadı” derseniz, bunun 3 sebebi vardır: 

1. Bugüne kadar, ordunun içerisinde onlara yardım eden haninler tespit edildi ve ordu kısmen de olsa temizlendi. 2. “Heron” denilen insansız gözetleme uçakları artık İsrail heronları değil, Türk heronlarıdır. 3. O bölgede, teröre karşı mücadeleyi artık özel eğitimli askerler sürdürmektedir. 

Öte yandan, yakında BDP ye karşı da bir kapatma davası açılabilir ve açılmalıdır da. Hükümet kendini eğer “usta” diye nitelendiriyorsa, bunu yapmalı ve bunun altında yatan çok önemli mesajlar vardır. Bunlardan biri de bu olduğunu ve olması gerektiğini düşünüyorum. 

BDP değil, ben bunun adına “BTP” ( Büyük Terörist Partisi) diyorum. Bu gün, BTP, Diyarbakır’da kendi kendine gelin-güveyi olmuş ve devlet ilan etmiştir. Devlet ise özel bir zirve yapmıştır. Önümüzdeki günlerde, güneydoğu bölgesinde, BTP ve terör açısından çok önemli gelişmeler olacağını düşünüyorum. Yani BTP kendi ipini artık çekmiştir. 

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..