Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bulut AbLa'nın Kaleminden :)

http://blog.milliyet.com.tr/handanca

14 Temmuz '11

 
Kategori
Güncel
 

Teröre lanet!

Teröre lanet!
 

Neden konuşmuyorsunuz? 

Susmaya doyamadık, onlar bu ülke de bizim hakkımız var derken hepimiz bir ağızdan evet dedik. “Haklısınız açılım gelsin, kürsülerde daha özgür bir şekilde konuşun.” Ellerinizde şehitlerimin kanıyla sözde Allah diyen dilinizle din kardeşlerinize saldırın. Haklısınız, bu ülke sizin. Fazlalık olan, kıyıda köşede kalan bizmişiz. Bir alnınızdan öpmediğimiz kalmıştı. Sizi meclise sokmaya karar veren o elleri kıramadık. Bayrak diye açtığınız o yer bezini yakamadık, küçücük çocukları kandırdığınız o şekerleri almanız için cebinize para hasta olduğunuzda zorluk çekmeyin diye elinize yeşil kart çıkardık verdik. Aslında siz çok haklısınız. 

Biz sizi fazla şımarttık, tepemize çıkarttık. Etnik ayrım var dediğiniz bu ülkede en çok tanınan sanatçılar Kürt kökenliyken biz sizi ayrımı tutmuşuz? Yine Kürt kökenli ünlülerden biri hastanelik olunca Türkiye gündemi başka bir şey konuşmuyorsa, benim ödediğim vergilerle sen çocuklarını okula göndermeye bile tenezzül etmezken üzerinden para alıp ahkâm kesiyorsan bu ülke de ayrım sana yapılıyor. Haklısın çünkü size değer veriyoruz. 

Bir anne ağlıyor şimdi. Sizin üzüntünüz onun yanında nedir ki? Yüreği yanıyor, aklı dumanlı başını vuracak bir taş arıyor ne için? Sizin açılım deyip yere göğe sığdıramadığınız o insanlar (bazıları) açtıkları bayrakların iğrenç gölgesine sığınarak Can’larımızı aldılar. 

Ağlama annem, kıyamam sana. Seni anlıyorum demek isterdim, yüreğinin o derin sızısını geçirecek bir ilaç sunmak isterdim avuçlarına. Yapamam! Bu acı gün senin gözlerinde büyürken, bizim ellerimizden hiçbir şey gelmiyor. Utanarak söylüyorum, dayanamıyorum. Ne ağlamana, ne çare bulamamaya yetmiyor gücüm. 

Lanet olsun içimizdeki terör aşkına! Bugün şehit olan 24 Mehmet’imin ailelerine baş sağlığı dilerken utanıyorum. Allah bizi selamete kavuştursun. Yüreği beş para etmez bir adam sözde hapishane köşelerinden meclisin içine kadar duyuruyorsa sesini,  

LANET OLSUN O SESİ KISAMAYAN ZİHNİYETE! 

Kısasa kısas istiyorum,  

Mehmetçiğimize atılan o kurşunları onların beyinlerinde görmek istiyorum. İdam geri gelsin istiyorum. Annem rahat uyusun istiyorum. Kardeşlerim askere giderken onu kaybetme korkusuyla her gece ağlayarak uyanmak zor geliyor. Başımı yastığa koyarken rahat uyumak istiyorum. 

Çok mu şey bekledik sizden? Sadece kendi ülkemizde Kardeşçe, insanca, ayrım yapılmaksızın yaşamak istiyoruz. 

Başımız sağ olsun… 

Handan./ 14.07.2011 

 
Toplam blog
: 30
: 494
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Bankacılık mezunu olmama rağmen müzik ve edebiyattan asla kopamayan, monoton bir dünyanın kapılarını..