Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Günlük ile olan dostluk

Günlük ile olan dostluk
 

Bir insanın yazdığı günlükler kendisine veya bir başkasına ne kazandırabilir acaba. Yine de elimden geldiği kadar bir günlük tutmaya çalıyorum. Sık sık söylenirim; tarihini bilmezsen yenilmeye mahkûmsundur. Bir günlük, sizlere bir dost da olabilir. Tıpkı bana olduğu gibi. Bazı sırların vardır bu sırları kız arkadaşınla veya annenle ya da yalnız kendinle paylaşırsın. Yalnız kendinle paylaşmak için bir aynanın karşısına geçersin veya eline kâğıt, kalem alırsın ve yazarsın hayatını her anını ki içindeki sırrı kendinle de olsa dahi paylaşmanın verdiği rahatlığı hissedersin. Sizlerle bir günlük yaşadığımı o klasik laf olan beyaz sayfama döktüğüm kelimelerle tanıştırmak istiyorum.

Merhaba günlük bugün benim için özel bir gündü evet bugün 24 yaşıma girdim. Hey gidi günler yıllar o kadar hızlı akıyor ki neresindeyiz bilmiyorum. Bugün buradayım ama yarın başka bir yerdeyim. Hani bazen mutluluğu eskilerde ararız ya. Nerde o eski günler derdik ya. Ama nedense her geçen günü arıyoruz da, o geçen günlere eski günler diyoruz. Demek ki eskileri değil yaşadığım her anı özlüyormuşum. Eğer hayatın her anını dolu dolu yaşarsam eskilere bile bakmama gerek olmadığını anlıyorum. Asıl önemli olan yaşadığım anmış…..Evet günlük yaşımdan bir yıl daha almış bir vaziyette bugünkü yazdıklarıma son veriyorum…


Hayatın anlamı, güneşin doğuşu ve batışı arasında saklıdır. Dün rüya, yarın hayaldir. Dünü mutlu, yarını umutlu kılan bugündür…..

 
Toplam blog
: 6
: 597
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

Tarsus doğumluyum. Büyük bir şirkette küçük bir mühendis olarak çalışıyorum. Beni hep çok iyi diye b..