Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Günlük taze yumurta

Günlük taze yumurta
 

Yumurta faydalı bir besin maddesidir. Yumurtlanan günlükler de faydalı mı acaba?


Sevgili günlüğüm, MERABA! Nasıl gidiyo ARABA? İnanır mısın benim ön tekerlekler HAVADA. Arka tekerleklerin de HAVASI KAÇIK. Ben de düşündüm artık uçuk kaçık şeyler yazacağım.

Günlük yumurta yumurtlayan tavuk gibi, horoza ihtiyaç duymadan yumurtlayacağım. Günümü nasıl geçirdiğimi yazacağım. Bakarsın daha çabuk yayındasın!

Beceriksiz şey! Güzel şeyler yazıyoruz sana, resimlerden galeriler oluşturuyoruz filan, saatlerce bekliyorsun yayına girmek için!

Girsen de hemen arkalara kaçıyorsun! Mok var oralarda sanki. Herkes bannerlerde cirit atarken sen yoksun. Tembel şey, n'olcek!

Okuyan olmuyor seni! Emeğime yazık! Bir de senin yüzünden editör düşmanı kazanıyorum. Onların suçu ne? Suçlu sensin!

- Suçlu ayağa kalk!

- Kalksana len, oturup duruyorsun orada, kalk ayağa ve, "Suçlu benim!" diye haykır. Arkadan da tek ayak üzerinde yirmi dakika eziyet çek! BAHTLI JÜLİET Aplan yarım saat durdu tek ayak üzerinde, üstüne de amuda kalkma cezası yedi.

Gel günlük seninle bir "Ateşkes!" anlaşması imzalayalım. Hani İsrail ile Filistinliler imzaladı ya! Öyle bir şey işte. Ama o anlaşmanın imzalanmasında hamdolsun Başbakanımızın büyük katkıları oldu.

Acaba bize de yardım eder mi başbakanımız? Edecekse bize 500 bin dolar borç versin gemi alalım, taksitle. Geri kalan dört buçuk milyar doları da FAK FUK, Fakir fukara, garip guraba fonundan ödesin sevabına! Biz ateşkesi kendi aramızda halledelim.

İnşallah'ım yarabbi, Tayyip Bey okur bu günlüğümü de acır bana! Gerçi millete acımıyor ama belki bana acır.

Cingen SABİŞ Ablamın melekleri bu bloğu alıp Tayyip Bey'in önüne koysalar bari. Sabiş Ablam da zaten Cingen Sabiş filan diye bizi harcıyor ya neyse! Kadın 3 üniversite bitirmiş gibi bilgili. Hem de baş editörmüş burada. Bana gıcık olanı uyaramadı ama yine de çok severim onu. Melek dediği kelek değildir inşallah!

Şimdi günlükcüm, ben tükkanda yatıp kalkıyom ya. Tabii yemeğimi de burada yiyorum. Bulaşık doldu keratayım. Şunları bir yıkayayım. Yarın yine yazarım sana!

Gün geçtikçe, senin sayfalarına daha güzel yazılar konduracağım. Memleket ve Milliyet Blog meselelerini gözler önüne sereceğim burada! Belki editör kardeşlerimiz bu tarzı beğenir de, ben de yavaş yavaş MİZAH Kategorisi'ne kayarım. Ciddiyet yaramıyor bana!

İyi akşamlar günlük! Ben senin gibi günlüğün... çabuk gir len yayına! Anasayfa'dan da uzun müddet ayrılma! Bannerlerde koş, salın! Herkes görsün seni, tıktıklasınlar, sonra da okuyup üflesinler! Arkadan da "Amiiin!" desinler.

Mustafa Mumcu, 25 Ocak 2009 / 20:40

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..