Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

N'aber len Günlük Yumurta?

N'aber len Günlük Yumurta?
 

Gece yazılan günlük de günlük olur mu acaba?


* Bugün elimden kurtulduğunu zannettin değil mi? Yooook, kurtulmadın! Akşama kadar yazmadım sana ama gün 24 saat, günlük. Saat 24:00'e kadar yolun var.

* Bi arkadaş var bu sitede günlükçüm, makineli tüfekle yazıyo! İnan bana günde 10 blog yazmazsa akşam evde rahat edemez! Bazen saat 21:00'e doğru filan sayıyorum yazdığı blogları 7-8 olduğunu görünce şaşırıyordum önceleri. Ama sonra baktım ki gece yarısına kadar tamamlıyor on sayısını. Sivaslı bir hemşehrim var, Dünya Blog yazma şampiyonu, bu onu da geçecek.

* Hiç zorlanmıyor bu arkadaşımız, konu aramasına gerek yok, bakıyor internetten gazetelere, onların manşet ve magazin haberlerini geçiriveriyor blog diye. Tıpkı bir avuç fındık gibi yiyoruz her gün. Bu site onun! Belki de babasından miras. En azından öyle davranıyor.

Aman duymasın günlük. Belki evinden bedava meditörlük yapıyordur, kızar sonra!

* Haaa, bir de kimlere kızıyorum biliyon mu len günlük! Aslında en çok sana kızyom ya! Kırk yılın başı kedi olalı bir fare tuttun diye bugün çok kızmıyorum sana. Aylardır değiştirilmeyen "Hakkımda" bölümündeki metin düzeltilmiş. Web sitemin adresi de tıklayınca ulaşılacak şekilde. Vallahi bu adres işini yeni yazdım ama, bir yazım hatası vardı, 3-4 defa düzelttim de yayına alınmamıştı. Bugün belki de Çingen SABİŞ Ablamın meleklerinin ricası üzerine değişti.

* Sen bu yazıyla şöyle bannerlerde bir salın da, cümle alem tıklasın bizi. Anasayfa'da dururken de babana haber verme! Uzun kal orada, şöyle bir saat filan. Sonra da sık sık dolaş sitede, şöyle altlarda, üstlerde, her bi yerde işte! Ben mi anlatacağm sana bunları?

* Kimlere kızdığımı yazmadım değil mi? Şiir yazanların bazılarına. Kardeşim bunlar, senelerce önce yazdıkları şiirleri üçer, dörder dakika ara ile vermiyorlar mı yayına, tam gıcık ediyorlar beni!

Ben niye böyle yapmıyorum? Utanma duygularıma yenik düşüyorum da ondan.

Ut çalmasını çok seven bir şairimiz, şiirinde ut resmi kullanıyor ama koskoca internetten, google kanalıyla güzel bir ut resmi bulamıyor. Flu, çirkin bir resim. Bu neden? Adam sendecilikten, beceriksizlikten ve de egoistlikten.

* Ben, şu uyduruk yazı bile güzel görünsün, okuyanlar rahatsız olmasın diye resim seçimine, yazım kurallarına dikkat ediyorum bu yaştan sonra.

* Genç nesil nasıl bilemiyorum. Aslında genç nesli kıskanıyorum. Onların sahip oldukları imkânların onda birine sahip değildim ben. Hele anne baba sevgisi, ilgisi...

Bizim gençliğimizde birçok ailede evladın sevmek bile ayıptı. Şimdiki gençler ebeveynlerinle arkadaş. Ne güzel! Gerçekten kıskanç değilim ama kıskanıyorum onları!

* Bu yüzden de gençlerimizin daha çalışkan, dikkatli, titiz ve becerikli olmalarını istiyorum. Şimdi bu şair bayanı eleştirdik ya, kızacak bana. Kızsın! Ben de ona kızdım, 6-7 şiiri arka arkaya girdiğini görünce. Diğer blog yazarı arkadaşlarımızı da düşünmeliyiz!

Yazılarımız anasayfada ne kadar uzun kalırsa, diğer üyelerin dikkatini o kadar çok çeker ve okunur. Ama 5-6 şiir arka arkaya girince emek verilerek yazılan bloglar hemen arka sayfalara, marş marş! Aslında editörlerin de buna dikkat etmeleri gerek ama...

Günlükcüm, ben şimdi koltuğuma yaslanıp ELVEDA RUMELİ dizisini seyredeceğim. Bu arada İzmir'in Yeni Asır gazestesi'ni de okuyup, kuşburnu çay içeceğim. Bu akşam tarhana çorbasıyla karnımı doyurdum günlük.Kendim pişirdim tabii, garibanlığın gözü kör olsun!

Ama yine de Allah' şükür. Sağlığım da eskisinden çok iyi. Yüzüme renk geldi de uzun zamandır İzmirli blog dostlarımdan ziyarete gelen olmadı. Artık beni sevmiyorlar mı acaba?

Hadi bana eyvallah günlük! Çok beklemeden gir yayına, anasayfada da kal bir müddet!

Bak günlükçüğüm, kalın yazdığım yazıları incelten olursa şişir onun gözünü. Karakolu göremesin. Ağzına da vur ki kimselere ifade veremesin!

Günlük, iyi akşamlar! Öpsün seni tavşanlar! Merak ediyorum, ne zaman yayına gireceksin, beceriksiz şey!

Mustafa Mumcu, 26 Ocak 2009, saat: 21:25

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..