Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Güvenilir olmak

Güvenilir olmak
 

Güvenilir üye daveti aldım.

MB’dan…

“Güvenilir üye davetini kabul ediyorsanız bu mesajı cevaplayın” cağrısına cevap verdim. Bu güvenilir üye statüsüyle ilk yazım. Bu vesile ile yayımlanma hızını da test etmiş olacağız.

Denetim süzgecinde oyalanmadan derhal yayımlanırsa “güvenilir üye”yim demektir.

Birinin, birilerinin güvenini kazanmak…

Güvenilir olmak…

Yaşanması gereken, yabancısı olmadığım bir duygu.

Ben önemliyim.

Ben değerliyim, diyebilmektir.

Çünkü bu aynı zamanda, ‘çevrem sevdiklerim benim için önemlidir'i içinde yaşatır.

Güvenilir olmak, daima sevilmektir. Sevgiyi yaşamaktır.

Güvenilir olmak “iyi insan” olmak demektir.

“İyi insan” özünde iyilik olandır.

Haklarını, sınırlarını bilendir. Hakkını talep edebilendir.

Haksızlığa karşı durabilendir.

Musa Özcan

 
Toplam blog
: 165
: 3919
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..