Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Güvenilir tek kurum

Sanki doğru dürüst güvenilir kurum kalmış gibi gelen giden Silahlı Kuvvetlere saldırıda bulunuyor. Bazı köşe yazarlarını anlıyorum onlar birilerine yaranmak icin bunu yapıyorlar, ama yazdıklarını ilgi ile okuduğum çok sevdigim yazarlar Silahlı Kuvvetlere dokundurma yapınca, neden sorusunu sorma geregi duyuyorum. Canlarını ortaya koyan onlar, ama onlarin üzerinden prim yapmaya calısanlar baskaları. Demokratlık adına bunu yapan köşe yazarlarina sesleniyorum, inanın askerlerimiz sivillerden daha demokrat. Ama sivillerin yapması gerekenleri siviller yapmayınca görev onlara düşüyor, çünkü öyle konular var ki karar vermek için, yarın cok gec olabilir. Askerler dünyada olup biteni, gündemi sivillerden daha ciddi takip edip yapılması gerekenler konusunda calışmalarını yapiyorlar. Benim askerlerimizden bir cıkarım yok, herhangi bir yakınımda Silahli Kuvvetlerde görevli değil. Ama halkın en güvendiği kurum olarak Türkiye'nin bölünmesini ve seriatçıların eline gecmesini engelleyen tek müessese. Bakmayin siz Avrupa'nın kaygılarına, onlar da böyle kararlı, güvenilir, halkın sevgisini haketmis kuruma sahip olsalar toz kondurmazlar. Lutfen askerlerimize saldırmaktan vazgeçelim, onlara haksızlık etmiş oluyoruz. Bir an icin düşünün evinize askerdeki bir yakınınızın cenazesinin geldigini, nasil hareket edersiniz. Tepki mi gosterirsiniz yoksa, def calıp oynar mısınız? Elinizi vicdanınıza koyun sonra yazın yazacaklarınızı. LUTFEN

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...