Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Harika bir gün

Harika bir gün
 

Bugün harika bir günün harika bir başlangıcı. Uzun süre güneşin altında, kumsalda, dalgaların sesini dinleyerek uyumuş da yeni uyanmış gibi gerinip duruyorum. Yüzümde o huzur ve mutluluk var... Tabi biraz da o hoş uyku mahmurluğu...

Ayakta durmak çok güzel... Ellerini uzatma ihtiyacı duymadan, emeklemeden, bir adım atıp sonra da sallanarak düşmekten korkmadan...

Saçlarım, yüzüm, gülüşüm, gözlerimdeki ışıltı çok güzel... Çevremde büyülü bir hare var ve ben nereye gitsem peşimden geliyor...

Ben yürürken etrafa kırmızılar, sarılar, maviler, yeşiller saçılıyor... Her insana, her masaya, her ağaca, her kediye ve her yılana bir damla mutluluk bırakıyorum...

Bebeklerin yüzünde güller açıyor beni görünce:) Agu-agu yaparak o minik tertemiz ellerini uzatıyorlar bana doğru... Gönlüm şen kuşlar gibi... En taze, en güzel, en temiz yeşil dallar arasında şakıyan muhabbet kuşları gibi...

Ayaklarım yere değmiyor. Eteklerim tatlı meltem esintileriyle uçuşuyor. Saçlarım onlara eşlik ediyor.

Ben bugün en güzel dünyanın, en güzel tarlasında, en güzel başaklarla dans ediyorum... En güzel ırmaklarda serinleyip, en güzel güneşlerle oynaşıyorum.

Ben bugün en güzel kelimeleri konuşup, en güzel sesimi kullanıyorum... Bütün notalar saygıyla baş eğiyor ben konuşurken, şarkı söylerken...

Bugün harika bir günün başlangıcı...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..