Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güz Bozukluğu

Güz Bozukluğu
 

Doktor! Bakamıyorum etrafa! Böyle bir bulanıklık, nasıl anlatsam, bir is-sis-pus perdesi. Başım ağrıyor. Hatta bazen dönüyor. Döndüğünü farkettiğimde çekiliyorum köşeme. Hani hissetmeyiz ya aslında dünyanın döndüğünü.Ben hissediyorum işte. Böyle fıldır fıldır dönüyor etrafımda hayat. İnsanlar şuurusuza bağlamış. Kendi etrafında döndüklerini bir ben mi görüyorum Doktor? Kendileri farkında değil mi acaba?

Doktor! Düz gösterdiğin her harf bana ters! Ben gösterdiğin her harfi ters E görüyorum daha doğrusu! Ne dedin Doktor? Ben de Güz Tansiyonu mu var? Tahmin etmiştim Doktor! Bir terslik olduğunu farketmiştim.

Çok gençtim o zamanlar. Sizden iyi olmasın başka bir doktor vermişti bir gözlük. Astigmatmış. Herşey bir dengesiz gelirmiş insanın gözüne. Böyle yamuk yumuk. Üzerinde yürüyeceğin çizginin düz olduğunu farketmediğin için kavisler çizermişsin. Hep takmalıymışım o gözlüğü.Taktım mı? Takmadım! Dikkate almadım doktoru. İlerledi o kavisli görüş.Hep başka yollara saptım bu yüzden. Düz dediğin tektir di mi Doktor! İki nokta arasındaki en kısa yol!

Ah doktor ah! Takmadım ya o astigmat gözlüğü, bak hipermetrop da ilerledi bu yüzden. Yakındakileri göremedim kaç zaman. Uzak görüşte bir sorun yok oysa ki! Herşey gayet net uzaklarda! Sorun yakında olanlarda. Yanımdaki yöremdekini net göremedikten sonra, uzaklaştıklarında nerden anlayacağım kim olduklarını,öyle di mi Doktor?

Doktor! Bir sorunum daha var. Gözlerim kurudu benim. Yapay gözyaşı da kar etmiyor artık. Attım hepsini çöpe. Yorgunluktan mı diyorsun Doktor? Yok be Doktor! Yorgunluktan değil o! Zamanında çok sulandığından belki. Ama yorgunluktan değil eminim.

Ne diyorsun şimdi Doktor? Ne tavsiye ediyorsun bana? Bundan sonra vereceğin gözlüğü takacağım sana söz! Bütün yakınlar net, bütün çizgiler düz gözükecek mi bana, sen onu söyle? Geç olsun da güç olmasın di mi Doktor? Nasıl yani? Düzelmeyebilir mi ? Olur mu hiç öyle şey Doktor? Güz bozukluğu bu, çaresiz dert mi ki?

Aman Doktor, canım cicim Doktor! Derdime bir çare!

Hah! Yazdın mı reçeteyi? Ver bir bakayım. Tamamdır Doktor! Dediğin herşeyi harfiyen yapacağım. Gözlüğümü takacağım.Hiç çıkarmayacağım. Arada silmeyi de ihmal etmeyeceğim. Allah razı olsun Doktor!



yüzbinkeredinlenebilite:

Bertuğ Cemil / Yağmur
Nil Karaibrahimgil / Parçalı bulutlu
Cem Adrian / Yağmur

 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..