Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '20

 
Kategori
Özel Günler
 

Güzel Kızım

Mektup yazmak çok eskilerde kaldı sanırım, ama sana olan duygularımı anlatmak, seni ne kadar çok sevdiğimi açıktan söyleyebilmek için ’’ Yorgun Kalemime ’’ sarıldım…

Şimdi küçüklüğünden başlasam sanırım çok daha iyi olacak. Seninle ilgili ilk anım, bana gelmek için emeklerken seni yerden kaldırmaya çalıştığım anda uzattığın minicik ellerini tutmaktı. Tabii o zamanlar senin için ne yaptığımı tam olarak anlayamıyordun ama şimdi bir düşününce bir baba çocuğu için fedakârlık yapmaya ta o zamanlardan başladığını daha rahat bir şekilde görebilirsin. Daha sonraki anılarım ise senin okula başlayışın ve sanki sen değil de ben okula gidecek gibi heyecan duymam...

Senin okul kıyafetlerini giydirmem, seni okula götürmem ve merakla okul çıkışını bekliyor oluşum hiç gözlerimin önünden gitmiyor güzel kızım. Babacığın daha sonraki anılarında da bu heyecanını hiç yitirmedi, her zaman senin için uzaklardan koşup bir an önce elinden sımsıkı tutan birisi oldum. Bunların sevgi olduğunu ise çocukken tam olarak bilemiyor olsan da sen şimdi çok rahat bir şekilde anlayabiliyorsun. Ancak bu zaman zarfında yani geçen zamanlarda seni kırdıysam, üzdüysem ya da istemeden yanında olamamışsam, bunların asıl amacı seni kırmak olmadığı gibi seni çok seviyorum güzel kızım… Yaşam hikâyemiz de çok güzel anılar biriktiremedik belki de, imkânlarım elverdiğince sizlere iyi bir baba olabilmek için mücadele ettim, hiçbir zaman sizlerin yüzünü kızartacak olumsuzluk yaşatmadığımı düşünüyorum. Hayat hep düzlük değildi, inişli çıkışlı dönemeçliydi…  Ama bunları uzun uzun anlatmama gerek yok. Benim güzel kızım, şimdi yetişkin oldun zeki ve düşünensin zaten bunları bilirsin…

Güzel kızım, bugün senin doğum günün, seni kucağıma aldığım ilk gün bugün! Doğum günün için verebileceğim bir armağan ne olabilir diye düşündüm! Dün gece kaleme aldığım bu yazıyı ve şiiri doğum günün için yazdım…

Güzel kızım; yeni yaşını sımsıkı kucaklayarak kutluyorum, gelecek yılların sana sağlık ve mutluluk getirmesini diler, sevdiklerinle sevgi sıcaklığında ömrün olsun. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. Hep sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileklerimle… Doğum günün kutlu olsun… Sen her zaman benim için özelsin. Sakın unutma bunu biricik güzel kızım! 27 Haziran 2020

 

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

 

Bugün seni kucağıma aldığım gün

Dünyaya huzurla geldiğin gün

Sevenlerin, sevdiklerinlesin bugün

Hayata bir anı daha bıraktın,

Birçok hayaller var yüreğinde

Sağlık ve mutlu gülüşlerin olsun

Hayata sımsıkı sarıl güzel kızım...

 

Hayatın zorluğu gelmesin üstüne,

Yüreğine aşk acısı değmesin sakın,

Mutluluk gözyaşı olsun gözlerinde,

Bil ki sevdiklerin hep seninle,

Sana uzanan elde kötülük olmasın,

Mutlu ol, gülsün hayata yüzün,

Tüm günlerden özel bir gün,

Bugün doya doya gülümse,

Çünkü bugün var ya bugün,

Senin doğum günün güzel kızım...

 

Sevdiklerinle güzel geçsin ömrün

Şair baban anlattı senin yaş gününü,

Doğum günün kutlu olsun ‘’Güzel kızım’’

Nice senelere sağlıkla huzurla sevgi ile…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..