Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Güzel yaşa

Güzel yaşa
 

Zaman çabuk geçiyor değil mi?

Yapraklar sararıp dökülüyor

Bir bakıyorsun ki; yine bahar gelmiş yapraklar yeşeriyor

Mevsimler durmadan yer değiştiriyor

Doğaya hükmedemeden yaşıyorsun….

Yaşamak güzel ama değil mi?

Her ne olursa olsun, her ne yaşarsan yaşa

Yinede nefes almak güzel değil mi?

Yaşa, çok yaşa ve güzel yaşa

Gülüşlerle dolu bir ömür diliyorum sana

Kışın da güzel olsun; yazında güzel olsun

Bahar gibi koksun her mevsim sana.

Biraz da acıyı alarak yaşa ki; hayatın ne demek olduğunu anla

Ağlamasını öğren ki; gülmenin tadını doyasıya yaşa

Çilekli bir pasta birde kendini hangi yaşta hissediyorsan ;

O kadar mum hediye ediyorum sana….

Yaşlanmak istediklerinde yaşlan ;

Bu şiiri her okuduğunda beni de anımsamayı unutmadan;

Her anın her saniyenin doyumsuz tadını alarak ;

Her yeni yaşında yaşlanıyorum diye hüzünlenmeden,

İyi yaşadım , güzel güldüm, sevdim, sevildim diyerek yaşa…..

 
Toplam blog
: 10
: 608
Kayıt tarihi
: 27.11.08
 
 

Açıköğretim işletme öğrencisiyim. Kendimi şair olarak tanımlamadan şiir yazıyorum. Kendi halimce, ke..