Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '09

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Güzellik sektörü egitimler ve gözlenen gelişmeler

Avrupa Birliğ Uyum sürecine girdiğimizden bu yana her sektörlerde hızlı bir şekilde eğiitme ağırlık verilmeye başlandı. Gerçekten çok güzel, öncesinde de bu kadar yaygınmıydı bilmiyorum, ama özellikle bayanlara yönelik yapılan meslek edindirici kurslar her geçen gün etkisini daha da arttıyor. İnsanlar yedisinden yetmişine bu kurumlara bir şeyler öğrenmeye koşuyor. Anneler, emekliler, evde oturan işi olmayan bayanlardaki bu çabayı görmek büyük keyif veriyor. Nakıştan, yemeğe, sofra süslemeye, cilt bakımına, ağda egitimine kadar her tür eğitime insanlar bedava ulaşıyor. Ama bilgisini arttırmak ama kendi ayaklarının üzerinde durmak olsun herkes bir şeyin ucundan şefkle tutuyor.

Halk Egitimi Merkezler, İSMEK kurs merkezleri her yıl, bir çok bölgedeki kurumlarından öğrenci mezun ediyor, kendini işe yarar hissetmek güzel şey. Hatta bu konuda bir çok firmada da ürün egitimine yönelik sertfikalı seminerler var, bilgisine bilgi katmak isteyen herkez bunlardan yayarlanabiliyor. Yeter ki biraz araştırın ve bilgi edinin.

Geçtiğimiz günlerde müşteri ziyareti nedeni ile Perpaya gittim, geçerken bir kozmetik firması gözüme ilişti, Tanaçan sir ağda firması, firmanın ücretsiz ürün egitim semineri varmış, hem ürünü aldım hemde nasıl uygulanır, nelere dikkat etmek lazım hepsini öğrendim. Çok etkilendim. Egitimde bir çok öğrenci, bayan bu işi kendine meslek edinmek isteyen hevesli kişiler gördüm. gözlerdeki ışıltı beni çok sevindirdi.

Güçlü adımlarla bayanlar geliyor dedim içimden, istedikten sonra olmayacak şey yok sanırım..
 
Toplam blog
: 6
: 680
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

1981'de İstanbul da doğdum. İlk ve orta öğretimimi İstanbul' da tamamladıktan sonra Üniversite eğ..