Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Haberin yok ölüyorum

Hala aynı acıdayım. Çevremin hayatıma dahil etmek istediği mülayim temiz aile çocuğa da bugün akşam iş çıkışı postayı koydum. Aman müdürmüş. Banane. Ev arkadaşımın annesinin deyimişyle "artık herkes müdür kızım". Ailesi çok iyiymiş. Bir evin bir oğluymuş, çok varlıklılarmış. Ne var dedim ben de bir evin bir kızıyım. Hı evet ben zengin değilim olamadım ama olanları da görüyoruz hayvandan tek eksikleri arka ayakları töbe yarabbim.

Adam gelmiş bana ben ataerkil bir aileden geliyorum, bayramlarda önce baba tarafını gezeriz biz dedi. Şaka mı yapıyor diye gözlerinin ta içine baktım. Ne göreyim. Gözü orama burama bakıyor. Ataerkil şerefsiz. Evet şaka yapmıyor, gayet ciddiydi. Lan ben bayram gezmesini bırakalı nerden baksan 15 yıl olmuş abinin lafa gel.  Sırf bu cümle sonrasında bile ayakkabılarımı çıkarıp koşarak uzaklaşabilirdim ordan ama hadi dedim. Sabır.

Utanmamış hala arıyor. Baktım olacak gibi değil. Bunu ben iş çıkışı bir arayim. Durumu izah edeyim. Sonra dedim ki, lan ne arıcan on saat kelime tüketcen yazık cağnım sözcüklere. Ona vatsaptan bi "kib by aeo" yeter de artar. Ondan da vazgeçtim. İnsanlığım tuttu, arada bir uğrar. Aradım beş dakkada beşiktaş yaptım. Sonra da gittim bir tabak makarna yedim. Çok güzel olmuştu. Domatesli, biberli. Bayılırım.

Bir arkadaş gelmiş bu taraflara. Hastalıktan ölüyorum ama çıkmazsam olmaz. Yani çok ayıp olur. Sürüne sürüne çıktım evden. Bir kahve içtik. Hatun sohbeti malum. "O şahıs" sorulur illaki. Yok dedim. Bitti.

Anlattırdılar durumu. Anlattım bi kez daha. Bi kez daha hatalı bulundum. Ve bi kez daha anlatamadım, gavur inadımı, o lafları dedikten sonra gebersem arayamayacağımı.

Eve geldim. Müzik dinledim. Duman'ın "Haberin yok ölüyorum" şarkısı var ya, bilenler bilir. Melis Danişmend söylemiş bir .Ama ne söylemiş. Bayıldım. Evire çevire dinledim. 10 kere 100 kere dinledim. Çok dinledim. Sahi dedim, haberi yok, ölüyorum.

Ey sevgili, buralardan denk gelirsen belki. Gelmezsin biliyorum ama:

Haberin yok, ölüyorum.

Sevgi ile.

.http://www.youtube.com/watch?v=qro9ywZursU

 
Toplam blog
: 10
: 260
Kayıt tarihi
: 11.04.13
 
 

Lisansım eğitim üzerinedir. Lisansüstümü ne siz sorun ne ben söyleyeyimdir. Gezme, görme yeme içm..