Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İçim sızlıyor doğru

Yok efendim olmuyor bu işler böyle inatla, burnunun dikine gitmeyle.

Ettim, inat ettim. Gittim, burnumun en dikine gittim. Ne oluyor. Hiç. Şimdi it'ten pişman oluyorum. Böylesi inat olan tiplere lanet olsun. Çünkü bunlar geri dönmeyi de bilmezler. Özür dilerim demeyi de. Öylesi lanet mahluklardır.

Şimdi acaba şuraya girmiş midir bi bakayım, buraya girmiş midir bir bakayım derken işimi gücümü yetiştiremez oldum. Bir yerlerde ona dair bir iz bir emare gördüm mü, of çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane hesabı neler neler üretiyorum. Ne manalar çıkarıyorum o paylaşımlardan. Hepsini üzerine alınıyorum dememin bir gereği yoktur herhalde.

Dün utanmadım açtım Yalın dinledim. Yalın utanılacak biri değil tabiki. Ama ben dinlemem ki. Baya baya yumuşak pop dinler oldum. Gidişat gidişat değil. Bıraksam kendimi Demet Akalın'la gider falan yapacağım.

Bence biri ona söylesin, artık beni aramalı. Tam 48 saat oldu. Az da değil ki hani.

Yoksa bu iş Ajdar' a kadar gider ona göre.

 

Aşkla Kalın.. 

 
Toplam blog
: 10
: 260
Kayıt tarihi
: 11.04.13
 
 

Lisansım eğitim üzerinedir. Lisansüstümü ne siz sorun ne ben söyleyeyimdir. Gezme, görme yeme içm..