Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '21

 
Kategori
Özel Günler
 

Hafta Bitti Bastonda Bitti

Hafta Bitti Bastonda Bitti. Bu hafta nedeniyle her gün gazetelerde Haberlerimiz çıktı hatta bu güne kadar taştı. Basın Bültenlerimiz şimdilik bitti. Yine sponsorlar beyaz baston hediye ederlerse dağıtma etkinlikleri düzenleriz. Bazı arkadaşlarıma borçlu kaldım ama telafi sözümü de verdim. Beyaz bastonu ücretsiz almak isteyenler İstanbul’da ki rehabilitasyon merkezinden altı aydan altı aya ücretsiz alabilirler. Görme engelliler teknoloji şirketlerinden alabilirler benim her zamanki tercihim, http://www.emoteknoloji.com/  sevgili Mustafa Bügelek abim hem bastonunun iyisini gönderir her konuda bize saatlerce ücretsiz danışmanlık yapar. Ben ya Mustafa Bügelek abi bu haber yayınlatma işlerini nasıl yapacağız demiştim. Oda haberi yazacaksın resimleyeceksin gazetelere göndereceksin adam için hazır haber demişti. Ve bu günlere gelişimizde katkısı var. Birde şimdi Kızılay engelli temsilcisi oldu hadi hayırlısı.

Teşekkür beklerken küfrü yemek.

Biz bastonları dağıttık Sağ olsun Sayın Vekilimiz Cemal Bekle de teşrif ettiler AK Partideki arkadaşlarda hem bizi ziyaret ettiler hem de kitap baston ve CD’leri görme engellilerin evlerine götürdüler. Bir arkadaş aradı baston istedi bende veremeyeceğimi ama nerelerden alabileceğini tarif ettim oda telefon kapandı sanıp bana bir küfür et tiki epey şaşırdım yadırgadım. EE bazı insanlar öyledir kırk beş dakika sırtında taşırsın beş dakika indirdin mi senden kabahatlisi yok.

Ne doğum günüydü.

Cuma günü benim doğum günümdü. Gerçi ben yazıldığım Tarih’te doğduğumu sanmıyorum yetmiş yedi ’de kurban bayramında doğmuşum kör çocuk dünyaya getirmenin mutsuzluğu şoku epey sürmüş bizim ailede. Ben cuma günü acayip titreme nöbetleri geçirdim üşüdüm birde Cumartesi günkü malum olaylardan sonra yeni yeni kendime geliyorum.

Kitapların büyülü dünyasına geri dönüş.

 Biraz şu aralar okumalara hız vereceğim suç ve cezaya Doğan Cüceloğlu’nun yeniden insan insana ya başladım daha önce palto eşim aşkım olsun Kitaplarını bitirdim zaten sözde kızları daha önce yazmıştım kavgayı bırakıp sevdaya doğru yelken açmak istiyorum belki de bende Cemil Meriç gibi fikirlerimin demirlediği limanı bulurum herkese Lamia şart mutlukla kalın soğuklara karşı dikkatli olun. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..