Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '13

 
Kategori
Günübirlik Turlar
 

Hafta sonu Kaçamağı, Kartepe

Hafta sonu Kaçamağı, Kartepe
 

Kartepe


İstanbul’da alışa gelmiş rutin bir hafta sonu geçirmek istemeyenler için çok güzel bir fikir Kartepe olacaktır. İstanbul’a çok yakın oluşu,  muhteşem manzarasının yanı sıra monotonlaşan hayatınıza farklılık katmak için kayak çok iyi bir fikir olacağı kanısındayım. 

 
Çok uzun zamandır gitmiyordum Kartepe’ye, internette tesadüfen karşıma çıkan Kartepe turu ilgimi çekti ve bu pazarımı Kartepe’de geçirdim. Kartepe’ye vardığımda gerçekten Kartepe’yi çok özlediğimin farkına vardım. Kayaklarımı giyer giymez sanki bir refleksmiş gibi pistte buldum kendimi. 
 
İlk olarak Sapanca gölünün muhteşem manzarası eşliğinde Geyikalan’dan kaymaya başladım. 3-5 yıl öncesine göre pistlerin daha bakımlı olması kayak zevkine daha da zevk katıyordu. Gün boyunca hemen her piste kayak yapma fırsatım oldu. Pistin birisi yoğunlaştığında diğer piste gidiyor böylelikle hiç beklemeden tüm gün kayak yapabildim.
 
Kartepe’de kayak yapmanın maliyeti nedir?
 
Katıldığım firmada bu yıl Kartepe turu oldukça uygundu. Kısaca kayak yapmak için gereken tüm ekipmanların fiyatlarını yazmaya çalışacağım ve Kartepe’nin daha ekonomik olduğunu anlatmaya çalışacağım.
 
Ulaşım: 
Gidiş dönüş ulaşım, araçta sabah kahvaltısı, rehberlik, giriş ücretleri, ikramlar dâhil tur bedeli 39 TL.
 
Kayak kiraları:
Ben ful paket olarak tur firmasından aldım. Kayak takımı, Sınırsız skipass, Öğle yemeği, içecek dahil tur bedeline ilave olarak 100 TL ödedim. Normal şartlarda 85 TL sadece skipass olduğunu düşünürseniz ne kadar uygun olduğunu anlayacaksınız.
 
Öğle yemeğini Geyikalan’da aldım ve ekstra bir ücret ödemedim. 3 yıl önce gittiğimde Kartepe kayak turu için daha fazla ücret ödemiştim. Zaten bu kampanya çok ilgi görmüş olmalı ki firmanın onlarca otobüsü vardı turda.
 
Bu paketin ne kadar ekonomik olduğunu anlatabilmek için kısa bir hesaplama yapalım mı?
 
Skipass 85 TL, Öğle yemeği 25 TL, Kayak takımı kirası 50 TL (en az) toplamda 160 TL. Bu kampanya dahilinde ben bu paketi 100 TL’ye aldım.
 
Tur programı hakkında daha fazla bilgiye http://www.kayakturunuz.com/kayak-turu/kartepe-kayak-turu.html buradan ulaşabilirsiniz.
 
 
Toplam blog
: 19
: 913
Kayıt tarihi
: 11.09.12
 
 

1975 Muğla Fethiye doğumluyum. 1998 yılından bu yana turizm ile içiçe birisiyim. Dünya üzerinde b..