Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

Denizin ortasında unutulmuş bir kale! (*)

Anlatsa bir maziyi taşları gelse dile!

*
Nasıl da unutmuşum Hakan Karaduman’ı.

Maharet hatırlamak, yaşadığın her anı!

*
Tamam unuttum hata! Peki buna ne dersin?

Şehrini İçel yazdın ama orası Mersin!

*
Ne bileyim İçel’i sonra Mersin yapmışlar!

Demek tabelasını, bandajla kapatmışlar!

*
“Akdenizli “olunca Antalyalıdır dedim!

Antalya da boş geçti! Adanaydı niyetim!

*
Ahmet bırak yalanı, bırak bu mazereti!

Ama inan Hakan Bey yoktur kötü niyeti!

*
Yaş Elliye dayandı, Alzaymırı kapıda!

Eskiden haritayı sayardı bir çırpıda!

*
Kitabın çıkıyormuş, bol olsun getirisi!

İnşallah sonu gelmez, devam eder gerisi!

*

http://blog.milliyet.com.tr/Burasi_MB/Blog/?BlogNo=226770


(*) yazısındaki resim aldı götürdü beni.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..