Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Eskiden hayallerim vardı.

Eskiden hayallerim vardı.
 

Eskiden hayallerim vardı.


Eskiden hayallerim vardı ama zamanla onları tükettim.

Sadece tüketmekle kalmayıp yok ettim.

Yok edilmeleri gerekiyordu.

Gerçekleşmeyeceği için yok edilmesi gerekiyordu.

Eskiden umutlarım vardı.

Umutlarım geleceğimi aydınlatan.

Umutlarım vardı geleceğimde mutluluğu yakalayabileceğim.

Mutluluk ne kadar kalıcıysa umutlarımda öyle oldu.

Umutlarımı yitirdim ve yok oldular.

Eskiden birlikteliğim vardı, sevecen, sevgiyle dolu ve her zaman birlikte olabilecek birlikteliğim.

Mutlu olarak tanımlanan , mutluluktan uçtuğum bir yuvam vardı.

Mutluluklarımı yitirdim, terk ettim ve terk edilişten sonra yok oldu.

Geçmiş oldu mutluluklarım.

Hayallerim, umutlarım ve mutluluk veren birlikteliğim vardı bir zamanlar.

Gerçeklerle yüz yüze gelince gerçekler ağır bastı ve hepsi yok oldular.

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...