Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

     
    Kategori
    Okullar
     

    Haklarımız ve karşıdakiler

    Haklarımız ve karşıdakiler
     

    Okullar neden varlar? Eğitim ve öğretim için mi? öğretmenlern genel bir sözü vardır. 'biz sadece eğitim için burda değiliz. öğretim için de okullar var.' ilk başlarda inanırdım bu dediklerine. 

    Bizleri haklarını savunan, ileride devlete yararlı olabilcek birer birey haline getirmek istiyorlar. Genel amaç budur her zaman. Peki bunları yapmamıza neden hiç yardımcı olmuyorlar? Bir öğrenci haklarını savunmak istediğinde 'TERBİYESİZ' damgası yiyerek yerine oturtulur. Hatta bazen hakkımı savunuyoruz dye disipline yollanırız. Sınav kağıdımızı görmek isteriz ve duyduğumuz ilk şey 'Yalnış bulamazsan ve ben fazla puan verdiysem alırım.' oluyor. Her zaman için yalnış aramaz öğrenci. Gelenk haline gelmiştir kağıtları karşılaştırma olayı. 

    Peki neden böyle? Benim yapmaya çalıştığım şey haklarımı savunmakken ve bunu bana onlar öğretmişken neden şimdi karşı geliler ki. Öğretemen her zaman haklıdır dyen öğrenci velileri de öğrencilerin karşısına geçmişen ben savaşmaya hazrım. Ne kadar her sınav kağıdıma baktığımda puanım düşsede ben hep sınav kağıdına bakmak isteyen öğrenci olarak parmak kaldırmaya devam edicem....

     
    Toplam blog
    : 1
    : 99
    Kayıt tarihi
    : 27.06.12
     
     

    25 Ekim 1997 de doğdum. Yazmakta henüz yeniyim. yazılarımı beğeneceğinizi umuyorum. ..