Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '19

 
Kategori
Deneme
 

Haklıya Övgü Güçlüye Destek

Haklı olup hakkını arayanları alkışla ama yanlarında olma çünkü hep kaybediyorlar.

Bunu düşünerek haklı olmamaya çalışıyorum. Artı dürüst olmazsan haklı da olmuyorsun. Ve boynunu büküp oturursan kimseyle davan olmuyor.

Rezilce biliyorum ama kardeşim hak bela ya!  Aferin, yaşa, var ol… Yani ben işin içinde olmam; gönül desteği, korkakların yapabildiği. Size korkak diyenler aslında akıllı demek istiyorlar.

Hak savaşlarının gazisi yok hepsi mevta! Uğruna savaşacakmışım, kahraman diyeceklermiş… Heykelim dikilirmiş mezar taşımı kastediyorlar herhalde.

Ben atsız kırbaçsız Köroğlu, yaşa var ol şak şak şak… Onursuz olduğum için değil, işe yaramıyor işe!

Kendimi bildim bileli meydanlardayım sırtımda sadece cop izleri kaldı. Güçlünün haklı olmasını diliyor ve güçlüye desteğimi ilan ediyorum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..