Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Hamle sırası sizde..

Hamle sırası sizde..
 

Küresel Isınma ile ilgili dünkü yazımdan sonra, bugün ikinci hamle. Artık konuya ilgi duyan herkesin de bildiği gibi, enerji kullanımı ana sorunlardan biri. İşte hem konuya toplumun ilgisini çekmek, hem de bu sorunun çözümüne katkı için bugün ufak bir eylem var.

Bugün ( 01. 02. 2007 ) saat 19. 55 ile 20. 00 arası sadece " beş dakika " enerji kullanmıyoruz. Elektrik yok, araçtaysak kenara çekip bekliyoruz, beş dakika su kullanmıyoruz. Müzik dinliyorsak, tv seyrediyorsak vb. bunlara beş dakikalık
ara veriyoruz.

Ne dersiniz, yapabilir miyiz? Kendimiz, çoçuklarımız, sevgili Dünyamız için beş dakika sabredebilir miyiz?

Ben bu yazıyı okuyan ya da bu haberi farklı kanallardan duyan birçok kişinin bunu yapacağını umuyorum. Ben yapacağım, bugün beş dakika enerji harcamayacağım.

Sizin için de hep üzüldüğünüzü, düşündüğünüzü bildiğim bu konuda, önemli
bir katkı fırsatı olacağını umuyorum.

Sevgiler, iyi fikirler

 
Toplam blog
: 19
: 1003
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

İstanbulda yaşıyorum, asıl mesleğim sigortacılık. Beraberinde 7 yıldır AKUT Arama Kurtarma derneği ü..